Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är något som jag verkligen längtar efter. Åååå, om jag hade ett badkarett skumbad
Samma här, får nöja mig med duschen än så länge. Har dock funderat på att köpa ett litet badkar man kan sitta i men som går att flytta när man inte vill ha det.Det är något som jag verkligen längtar efter. Åååå, om jag hade ett badkar
Upptäcker att hinnorna på ögonlockens insida lossnar och är det som orsakat smärta och irritation i mina ögon idag.
När jag pillat bort dem upphörde skavandet och det gör nu bara lite ont. Och kladdar. Och rinner tårar. Och är svullet.
Gissar att det bara är vanlig ögoninflammation, typ? Jag har nog aldrig haft det förut.
Samma här, får nöja mig med duschen än så länge. Har dock funderat på att köpa ett litet badkar man kan sitta i men som går att flytta när man inte vill ha det.
Nja, det är för litet.Köp ett sånt där runt vattenkar som många använde i hästhagar
Nja, det är för litet.
Tack för din omtanke, men jag tycker, efter en googling, att det verkar lugnt. Om det inte ser bättre ut inom ett par dagar lovar jag att konsultera en av alla de läkare jag har i bekantskapskretsen!Det känns som att det där kräver en läkare för så har jag aldrig känt de få gånger jag haft ögoninflammation.
Var rädd om dig, ögonen ska man vara försiktig med!