Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Upptäcker att hinnorna på ögonlockens insida lossnar och är det som orsakat smärta och irritation i mina ögon idag.:eek:

När jag pillat bort dem upphörde skavandet och det gör nu bara lite ont. Och kladdar. Och rinner tårar. Och är svullet.

Gissar att det bara är vanlig ögoninflammation, typ? Jag har nog aldrig haft det förut.

Ser Frank Sinatra 100 år på svt2. Missade första delen igår, brottas med mig själv om jag ska orka leta upp den eller helt enkelt nöja mig med den andra halvan... Målar även naglarna och dricker glögg :up:

Jaaa vad i hela friden gör vi egentligen? Frågorna hopar sig! Skål!

12346100_429800843881509_20645711_n.jpg

Upptäcker att hinnorna på ögonlockens insida lossnar och är det som orsakat smärta och irritation i mina ögon idag.:eek:

När jag pillat bort dem upphörde skavandet och det gör nu bara lite ont. Och kladdar. Och rinner tårar. Och är svullet.

Gissar att det bara är vanlig ögoninflammation, typ? Jag har nog aldrig haft det förut.

Det känns som att det där kräver en läkare :crazy: för så har jag aldrig känt de få gånger jag haft ögoninflammation.

Var rädd om dig, ögonen ska man vara försiktig med!

Det känns som att det där kräver en läkare :crazy: för så har jag aldrig känt de få gånger jag haft ögoninflammation.

Var rädd om dig, ögonen ska man vara försiktig med!
Tack för din omtanke:heart, men jag tycker, efter en googling, att det verkar lugnt. Om det inte ser bättre ut inom ett par dagar lovar jag att konsultera en av alla de läkare jag har i bekantskapskretsen!

Fast googlingen får mig att fundera på om jag har vitaminbrist och om det kan ligga bakom.

Jag är för övrigt bortskämd med en oförtjänt snäll och tålig kropp och är ovan att bekymra mig över kroppsliga åkommor.:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 161
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 546
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 234
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 273
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023