Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur jag överlever ändå.Otur!![]()
Beror ju på vem det är också, jag kan ju säga att jag är ganska (ö)känd eftersom jag bott i bygden i 30 år snart och den som inte träffat mig här eller hört talas om mig finns inte.Hur vet du att de på landet tycker att det är okej? Jag skulle bli rädd om någon gjorde så här hos mig (och jag bor på landet). Tänker du annorlunda om det är en ensam kvinna?
Och du tog det där helt gravallvarligt, naturligtvis känner ryttarna mig och jag känner hästarna så du kan vara lugn.Om någon gjorde det med min hast kunde det bli mycket allvarligt da han inte kan svalja med ett bett i munnen utan har "choked" sa att han gatt ner pa knana. Han kan absolut inte ata nagot med ett bett ... och det ar rent farligt det du gor.
Absolut åka och prova!Funderar på att åka och prova den här.eller
?
http://www.kappahl.com/sv-SE/kappahl/woman/alla-damplagg/323287/
Jag sitter också "ensam" men jag är nöjd. Jag har gjort så mycket tidigare idag och med en massa folk, att jag tycker att det är uuuunderbart att sitta själv såhär på kvällen.Sitter i min ensamhet ännu en lördag, men livet känns I övrigt okej!
Jag är ju också van singel, men nu börjar jag bli trött på detJag sitter också "ensam" men jag är nöjd. Jag har gjort så mycket tidigare idag och med en massa folk, att jag tycker att det är uuuunderbart att sitta själv såhär på kvällen.
Det är kanske nackdelen med att ha varit singel ett tag; att det är så trevligt och lättsamt att det inte känns lönt med dejtande.
Tänk dig noga för, du vet vad du har men inte vad du får.Jag är ju också van singel, men nu börjar jag bli trött på det
Men då så! Då är det dags att bli... en i ett par? Vad heter det? Inte singel längre i alla fallJag är ju också van singel, men nu börjar jag bli trött på det
Fast lär nog fortsätta vara singel ett tag till, har ju inget livMen då så! Då är det dags att bli... en i ett par? Vad heter det? Inte singel längre i alla fall![]()
Varför räknas inte det?Fast lär nog fortsätta vara singel ett tag till, har ju inget livJobb, stall och buke räknas inte
![]()