Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur vet du att de på landet tycker att det är okej? Jag skulle bli rädd om någon gjorde så här hos mig (och jag bor på landet). Tänker du annorlunda om det är en ensam kvinna?
Beror ju på vem det är också, jag kan ju säga att jag är ganska (ö)känd eftersom jag bott i bygden i 30 år snart och den som inte träffat mig här eller hört talas om mig finns inte. :)

Om någon gjorde det med min hast kunde det bli mycket allvarligt da han inte kan svalja med ett bett i munnen utan har "choked" sa att han gatt ner pa knana. Han kan absolut inte ata nagot med ett bett ... och det ar rent farligt det du gor.
Och du tog det där helt gravallvarligt, naturligtvis känner ryttarna mig och jag känner hästarna så du kan vara lugn.

Sitter i min ensamhet ännu en lördag, men livet känns I övrigt okej!
Jag sitter också "ensam" men jag är nöjd. Jag har gjort så mycket tidigare idag och med en massa folk, att jag tycker att det är uuuunderbart att sitta själv såhär på kvällen.

Det är kanske nackdelen med att ha varit singel ett tag; att det är så trevligt och lättsamt att det inte känns lönt med dejtande.

Har druckit glögg ur vacker kopp och sitter nu och njuter i det nystädade rummet och funderar på hur jag ska möblera om tavlorna på väggarna så jag får plats med de "nya" jag fått ärva. En papegoja sitter och sover på mitt huvud däremot, så jag får titta försiktigt ;)

Jag har legat på soffan och haft ett "The last ship" maraton. Väldigt avlappnat och skönt! Nu laddar jag ner nästa säsong för det var ju lite väl spännande där förra slutade :nailbiting: :angel:

Jag sitter också "ensam" men jag är nöjd. Jag har gjort så mycket tidigare idag och med en massa folk, att jag tycker att det är uuuunderbart att sitta själv såhär på kvällen.

Det är kanske nackdelen med att ha varit singel ett tag; att det är så trevligt och lättsamt att det inte känns lönt med dejtande.
Jag är ju också van singel, men nu börjar jag bli trött på det

Jag skulle varit iväg på dåligheter men komplikationer uppstod så det blev inget med det. Hans syster kom förbi på ett oplanerat besök. Sånt händer men det är synd för det var nog "sista möjligheten" i det fallet. (Han blir sambo nästa vecka :angel: )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 452
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 296
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 692
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI