Missinassen?Bakar glutenfria nötmuffins, mums!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Missinassen?Bakar glutenfria nötmuffins, mums!
Ja jag är mest aktiv dåMissinassen?
Missinassen du också?!Lagar mat
Jamen de va ju från stockholm hundmässa å sen hockey å mellan de hundrastning, när ska jag annars hinna?Missinassen du också?!
jag vill ha klart flytten NU, och längtar nästan efter att bo hos en av mina föräldrar, speciellt för sällskapet och att få någon ordning på livet t.ex. så man inte äter kl 23 på kvällen
kotletter med vitlökskroketter och svampsås var väldigt gott i övrigt! Fattar däremot inte såsen, nån såndär vanlig färdiggjord, skulle blandas med grädde och då blev det typ en soppa, den var perfekt konsistens innan grädden
haha läste kräm och röksugenEhm. Är kram- och röksugen så jag tjatade hit han som bangade att komma igår ni vet, tidsfördrivet
Man skaffar en unge som kräver mathaha läste kräm och röksugen
Hur tusan fixar man bra matvanor? Jag tror seriöst att det här är tredje gången sen förra fredagen som jag faktiskt äter MAT och inte typ nudlar och mackor
Ta med Rasmus Seebach - Verden ka vente!Skulle vara duktig och göra i ordning uteplatsen som valpen grävt sönder (ja, jag tyckte det var lämplig syssla sådär 23:15 på kvällen). Lyckades då bränna mig på en jäkla brännässla. AJ.
Nu ska jag dricka te och försöka göra en perfekt spellista på spotify.
Julstädar rummet och kikar på The girl with dragon tattoo samt pimplar kaffe.Missinassen du också?!