Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag vill ha klart flytten NU, och längtar nästan efter att bo hos en av mina föräldrar, speciellt för sällskapet och att få någon ordning på livet t.ex. så man inte äter kl 23 på kvällen ;)

kotletter med vitlökskroketter och svampsås var väldigt gott i övrigt! Fattar däremot inte såsen, nån såndär vanlig färdiggjord, skulle blandas med grädde och då blev det typ en soppa, den var perfekt konsistens innan grädden :mad:

jag vill ha klart flytten NU, och längtar nästan efter att bo hos en av mina föräldrar, speciellt för sällskapet och att få någon ordning på livet t.ex. så man inte äter kl 23 på kvällen ;)

kotletter med vitlökskroketter och svampsås var väldigt gott i övrigt! Fattar däremot inte såsen, nån såndär vanlig färdiggjord, skulle blandas med grädde och då blev det typ en soppa, den var perfekt konsistens innan grädden :mad:

Gillar att maten var god och inte att såsen dummade sig!

Ehm. Är kram- och röksugen så jag tjatade hit han som bangade att komma igår :angel: ni vet, tidsfördrivet :D
haha läste kräm och röksugen :p

Hur tusan fixar man bra matvanor? Jag tror seriöst att det här är tredje gången sen förra fredagen som jag faktiskt äter MAT och inte typ nudlar och mackor O_o

Skulle vara duktig och göra i ordning uteplatsen som valpen grävt sönder (ja, jag tyckte det var lämplig syssla sådär 23:15 på kvällen). Lyckades då bränna mig på en jäkla brännässla. AJ.

Nu ska jag dricka te och försöka göra en perfekt spellista på spotify.

Skulle vara duktig och göra i ordning uteplatsen som valpen grävt sönder (ja, jag tyckte det var lämplig syssla sådär 23:15 på kvällen). Lyckades då bränna mig på en jäkla brännässla. AJ.

Nu ska jag dricka te och försöka göra en perfekt spellista på spotify.
Ta med Rasmus Seebach - Verden ka vente! :love:

Och har regnar det. Det ar helt klart varfor det finns regnskog i den har staten. :angel: Jag har i och for sig inget emot regnet, men Maken tar lite pa nerverna med sitt mutter over regnet och da ar han anda aldrig ute med hundarna. :cautious:
Men nu sitter jag har och ar torr i varmen efter att varit ute mest hela dagen. :) Snart ska jag lagga en "flank steak" i marinad over natten sa sonen kan tillreda den i sin ölmaskin (:confused::crazy::d) i morgon. Han gjorde en pa Thanksgiving som blev helt perfect. SA mor och fin fast fortfarande medium rare, sa nu provar vi igen och med min marinad den har gangen. Till det gor jag chimichurri, friterad sotpotatis (fast jag valjer nog att ugnsbaka den i stallet) och en salad pa lok, avacado och tomat. :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 203
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 551
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 235
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 281
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar