lider med digSjälv ska jag strax handdiska
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
lider med digSjälv ska jag strax handdiska
Men nu är disken klarlider med dig
Eller jag skulle egentligen ha råd, men det finns roligare saker att lägga pengar på, än matdumma ekonomi min skulle nog iofs oxå säga ifrån rätt fort så får nog pallra mig till ica som oxå är skitnära och handla och laga mat ändå
Gött, själv ska jag se vad jag kan hitta på, det kommer en tjej kl 15 och ska klippa min häst. Veterinären var ju här i torsdags och kontrollerade så det verkligen var samma häst i pass och verkligeheten (ska tilläggsregistrera henne) och då har min tant tydligen ett brännmärke på vänster baklår, och eftersom hon hade massa vinterpäls så var veterinären tvungen att raka. så det ser skitsnyggt ut nu, en häst med vinterpäls de luxe och så en kal klippt frykant på bakbenet...Men nu är disken klar
Nu skall det bara dammsugas och dammas innan jag skall lunchfodra hästar.
Skönt att det ryker lite päls!Gött, själv ska jag se vad jag kan hitta på, det kommer en tjej kl 15 och ska klippa min häst. Veterinären var ju här i torsdags och kontrollerade så det verkligen var samma häst i pass och verkligeheten (ska tilläggsregistrera henne) och då har min tant tydligen ett brännmärke på vänster baklår, och eftersom hon hade massa vinterpäls så var veterinären tvungen att raka. så det ser skitsnyggt ut nu, en häst med vinterpäls de luxe och så en kal klippt frykant på bakbenet...
Nä, nu får vi offra vinterpälsen och klippa av lite så det ser snyggare ut.
Ja, det blir första gången någonsin som jag klipper henne när hon är i min ägo.Skönt att det ryker lite päls!
Borde också klippa min häst, har redan gjort det två gånger i år... För något år sen hade vi en kal fläk på hasen, som var kvar långt efter hon var friskförklarad. Kändes jättebra...
Här var det 14+ inomhus när jag vaknade,,,,,,,som vanligt alltså.Urk vad jag fryser!
Vissa drömmar är skummare än andra.I natt drömde jag en så konstig dröm...
Vet jag i drömmen körde den där ena natt-turen på jobbet, som jag inte tycker om. När jag skulle leverera varorna till en butik kommer det en kille (han påminner lite om en kollega på jobbet, men ändå inte) gående mot mig och han frågar om jag vill ha kuk, jag säger bestämt nej och fortsätter jobba, han förföljer mig och frågar igen. Jag hoppar in i lastbilen och kör vidare till nästa butik, lossar och åker till nästa, sista stoppen i den staden, precis när jag parkerat lastbilen och hoppat ut kommer det en röd personbil körandes, visar sig vara samma kille igen, som inte kan ta ett nej, jag hoppar in i lastbilen igen, stänger låser och kör iväg, personbilen förföljer mig. Jag ringer 112 för jag är rädd, han kommer våldta mig om jag skulle levererat. Ringer även hem till åkeriet och berättar att jag inte kan fullfölja rundan för att jag inte vågar gå ut ur bilen, har personlarm på mig... sen bytte det dröm och jag är som ett stort "va i helvete...." när jag vaknade och funderade på vad den drömmen gick ut på....
Verkligen, jag tror den läskigaste drömmen jag haft hittills var nog den som kändes så verkligen när det var en som satte en pistol mot min panna och sköt... kommer fortfarande ihåg den drömmen även om det var flera år sedan jag hade den, minns att det kändes så verkligt alltihopa att när skotten gått så blev allt svart och sen hördes applåder, visade sig vara någon form av föreställning trots att skottet varit äkta...errr... drömmar är bra konstiga ibland.Vissa drömmar är skummare än andra.