Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är riktigt märkligt, har drömt drömmar som man sedan upplever exakt samma sak i verkligheten och får då deja vu känsla.Jag hatar konstiga drömmar, och ibland drömmer jag om saker som kommer hända oxå
Här var det 14+ inomhus när jag vaknade,,,,,,,som vanligt alltså.
å speciellt då det är tråkiga grejer :SJa, det är riktigt märkligt, har drömt drömmar som man sedan upplever exakt samma sak i verkligheten och får då deja vu känsla.
huuuu, påminn mig inte...å speciellt då det är tråkiga grejer :S
Åhh, sånt är trevligt Själv hoppas jag bli piggare så jag orkar bjuda hem folk och få en anledning att använda arvegodset Visst kan man göra det på egen hand också, men det är roligare när man har gäster.
Kul att dina vänner uppskattade det också!
Åh så tråkigt när man verkligen inte hittar nånting!Två timmar på Gränby C och allt jag köpte var en korv till A Lindex tycker som vanligt att stora människor ska klä sig i svarta tält och klänningen på Kapp Ahl var i enbart trikå. Dvs noll stadga och visade allt och lite till. + att den hade en osmickrande längd för mig. Kände mig mest tjock igen
Det jag skulle köpa i julklapp var slut i varenda butik som kunde tänkas ha...
Helt värdelöst! Speciellt när jag verkligen hade hoppats på att klänningen skulle passa så att jag kunde ha den på julbordet med jobbet. Nu lär det bli jeans och nån top, som vanligt. Så som de ser mig vareviga dag...Åh så tråkigt när man verkligen inte hittar nånting!
jag var på Mall of Scandinavia i fredags och kom hem med endast en kofta
Och min vaknade! Men på gott humör så efter lite amning kunde även denna mamma fixa sig en latteBebisen somnade! Nu ska jag försöka lägga ner henne utan att hon vaknar igen
Så nu blir det förhoppningsvis frukost och vaniljlatte. Å så funderar jag på en slurk glögg när jag ändå är i farten
Gud vet när man som ammande kvinna får tillfälle att äta nästa gång om man inte har betjänt i huset
Och min vaknade! Men på gott humör så efter lite amning kunde även denna mamma fixa sig en latte
Haha, de där 500 kalorierna folk säger att ammande kvinnor förbränner/dag har inget med bröstmjölksproduktion att göra egentligen, det beror på att vi inte hinner ätaDet gjorde min med
Mvh vaken bebis är en bra bantningsmetod