Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sjukt mätt! Magen är svullen så det är ser ut som om det är dags att föda snart, vilket är högst osannolikt ;)
Var och gav hästarna lite hö varav Annie sprang till grinden som för att säga att nu börjar det bli mörkt och då ska hästar in. Pyttsan, hon får nog ta och vänja sig fort för här ute på landet är de ute till tio minsann.

Det kan ju fortfarande leda till något :) Sedan att han inte sköter saker så snyggt är väl en sak, men du kanske är oemotståndlig? ;)
Ja jag hoppas det. Han sa en del saker som gjorde att jag tror han tycker jag är rätt oemotståndlig faktiskt så jag håller tummarna :p Även om det känns tungt nu så hoppas jag han vågar ta tag i saken till min fördel ;)

Magen för ett jävla oljud så jag har ringt till närmsta pizzeria och beställt en kebabtallrik. Ska nog åka till Kvantum och köpa en Cola Zero också.

Så här "snygg" var hästen efter att veterinären varit här och var tvungen att klippa för att se brännmärkningen. Hästen i övrigt var oklippt...
12395093_1155042707859907_1677704188_n.jpg

Så använde en livlina och ringde en vän och nu ser hon ut så här istället, något snyggare även om det är hängmage de luxe just nu. :p
12386697_1155042761193235_1968286415_n.jpg

Hon som klippte tyckte det var sjukt mycket päls min tant hade satt och då sa jag att de gamla ägarna hade sagt att hon hade så lite vinterpäls att man var tvungen att ha täcke jämnt. Vilket dock inte stämmer, konstaterade jag redan första vintern jag hade henne, hon sätter ordentligt med päls, men när man har ett täcke på så trycker det ner pälsen så det inte ser så mycket ut.

Sjukt trött efter julbordet. A åt men var jättetröddig på mig och de blir så jobbigt. Stannade och handlade på vägen hem och gav efter för ett filmköp, Draktränaren 2. Dels så vill ju jag också se den, men ffa så vill jag ha en lugn kväll :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 286
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 592
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 256
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 369
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023