Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oh, måste ha missat men hon gick igenom besiktningen andra gången alltså? :D

Japp, det gjorde hon :) Det finns lite skavanker att jobba på men inget som är nedsättande för funktionen som ridhäst allround, ej hård tävling. Hon ska helt enkelt ridas som jag red mitt halvblod med ks ett tag för att muskla sig, bli mer rakriktad och avslappnad i sin gång. Enklare att göra sånt utomhus än i ett ridhus som var det enda ställe hon reds på innan.

Tror att jag gör en pastasås med ädelost, grädde och antingen broccoli eller spenat. Ska kika om jag har båda grönsakerna hemma eller om valet löser sig själv.

Japp, det gjorde hon :) Det finns lite skavanker att jobba på men inget som är nedsättande för funktionen som ridhäst allround, ej hård tävling. Hon ska helt enkelt ridas som jag red mitt halvblod med ks ett tag för att muskla sig, bli mer rakriktad och avslappnad i sin gång. Enklare att göra sånt utomhus än i ett ridhus som var det enda ställe hon reds på innan.
WOHOOOO!!! GRATTIS!!! :D :D :D
Låter som du har ett roligt projekt framför dig, själv jag har börjat lite smått att muskla min tant igen.

Försöker sluta tänka på den kommande julen. I år blir det ingen julmiddag och inte en enda klapp till mig själv. Känns jävligt trist, som om julen inte vore jobbig ändå, men med egna traditioner så kändes det i alla fall bättre men i år blir det inget av det. skit.

Försöker undvika allt som har med jul att göra. Jag vill inte fira jul. Men har redan varit på två julbord (ett där jag var bjuden och ett som "bara blev", båda på jobbet), skrivit hundratals julkort (men inte till folk jag känner) och är omgiven av ordet "jul". Julgåva, julost, god jul, julpack, julpersonal, jul, jul, jul. Och bara 9 dagar kvar, sen är det arbetslöst igen. Jävla jul..

Är det för någon mer som youtube plötsligt blivit segt?
klippen laddades superfort innan, nu laddar de knappt alls och ibland drar den ner kvalitén... jag blir tokig, jag har bra uppkoppling. :mad:

Ska strax lägga mig. Har varit bland massor av folk i två dagar och orkar inte ens höra mig själv prata med katterna.

Dessutom har jag ont i fötterna och ryggen och måste vara pigg och kreativ tidigt imorgon bitti när jag ska in på jobbet och förbereda en hel dags arbete till klassen som ska jobba själva, utan vikarie, på min lediga dag.... Ibland avskyr jag min arbetssituation. Suck.

Ingen dör av obäddad säng! (Möjligen kvalster ;) ) Några spännande böcker?
Jag gör det, hatar obäddade sängar. Skakar sängkläder, bäddar upp och lägger på överkastet det första jag gör när jag stiger upp och har glatt tvingat man och barn att stiga upp en halv timma tidigare för att hinna bädda ordentligt.

Kom jag hem efter jobbet till obäddade sängar hände detta :banghead::rage::arghh::wtf::devil: upphöjt till 100

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 453
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 296
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 693
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka