Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på va sjutton jag ska hitta på. Lite småsugen på att gå ut och titta på stjärnorna, men det är så kallt nu, vintern har äntligen kommit. Tror jag gör mig en kopp te istället och njuter inomhus. :)

Bestämde mig trots allt för att fixa maten först. (Framförallt för att det inspelade skidskyttet var så spännande men ändå :p )

Jag borde ta Musikhjälpentittandet till sovrummet. Helst sova också, men väntar ju på att Han ska ha tid att prata med mig igen ;) det där tidsfördrivet får nog degraderas ännu mer om det här andra fortsätter så här :angel: ;) :)

Ut i kylan för att nattfodra hästarna och sen blir det sängen. Trött, trött, trött tror jag beskriver hur jag känner mig just nu ;)
Sov gott och ha en underbar vecka :)

Funderar på va sjutton jag ska hitta på. Lite småsugen på att gå ut och titta på stjärnorna, men det är så kallt nu, vintern har äntligen kommit. Tror jag gör mig en kopp te istället och njuter inomhus. :)
Jag älskar det faktum att jag kan ligga i sängen och titta på stjärnorna :love: genom fönstret.

Men nu ska hästarna få nattmat och hunden kvällskissas så jag får se dem utomhus också, vare sig jag vill eller inte ;) *brrrrr*

Jag älskar det faktum att jag kan ligga i sängen och titta på stjärnorna :love: genom fönstret.

Men nu ska hästarna få nattmat och hunden kvällskissas så jag får se dem utomhus också, vare sig jag vill eller inte ;) *brrrrr*
FUSK! :arghh:
Här ser jag inte stjärnorna ur mitt fönster då det är gatubelysning precis utanför och träd i vägen.... skit. :banghead:

Deppar över hur trist det är att sitta själv vareviga kväll :(
Är så förbannat kräktrött på att vara singel!
glomp.gif

Får man lov att fråga hur länge du varit singel? Känner igen det trista..

Vi kan byta hår, jag saknar då mitt var rosa :cry:

Jag vill bara byta om ditt är lila ;) (Jag ogillar egentligen inte att håret blir mer rosa-aktigt men jag var så förtjust i det lila håret. Får fixa det med ytterligare en färgbomb :) Tyvärr är den jag helst vill ha slut :mad: )

Jag vill bara byta om ditt är lila ;) (Jag ogillar egentligen inte att håret blir mer rosa-aktigt men jag var så förtjust i det lila håret. Får fixa det med ytterligare en färgbomb :) Tyvärr är den jag helst vill ha slut :mad: )
nä mitt är typ mörkblont/råttfärgat nu, har totalt ingen fantasi om vad jag ska göra med det

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 453
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 296
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 694
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka