Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar det faktum att jag kan ligga i sängen och titta på stjärnornaFunderar på va sjutton jag ska hitta på. Lite småsugen på att gå ut och titta på stjärnorna, men det är så kallt nu, vintern har äntligen kommit. Tror jag gör mig en kopp te istället och njuter inomhus.![]()
FUSK!Jag älskar det faktum att jag kan ligga i sängen och titta på stjärnornagenom fönstret.
Men nu ska hästarna få nattmat och hunden kvällskissas så jag får se dem utomhus också, vare sig jag vill eller inte*brrrrr*
haha kan du oxå få såna infall?Hej jag heter Ninnurur och jag har adhd - så jag har precis rensat golvbrunnen i badrummet innan jag gick och la mig![]()
Konstant!haha kan du oxå få såna infall?![]()
haha, jag kan få såna infall ibland, har ALDRIG ordning hemma, är alltid ett kaos men sen kan jag få världens infall och typ hitta på att jag ska städa ugnen, mitt i nattenKonstant!kallar det för adhd-infall
![]()
Deppar över hur trist det är att sitta själv vareviga kväll
Är så förbannat kräktrött på att vara singel!
![]()
Får man lov att fråga hur länge du varit singel? Känner igen det trista..
Vi kan byta hår, jag saknar då mitt var rosaHåret blev mer rosa än lila av färgbomben. Attans bananer! Får köpa en till att blanda med.
Vi kan byta hår, jag saknar då mitt var rosa![]()
nä mitt är typ mörkblont/råttfärgat nu, har totalt ingen fantasi om vad jag ska göra med detJag vill bara byta om ditt är lila(Jag ogillar egentligen inte att håret blir mer rosa-aktigt men jag var så förtjust i det lila håret. Får fixa det med ytterligare en färgbomb
Tyvärr är den jag helst vill ha slut
)