Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade gjort det, men vår är supertyst.visst vågar man köra diskmaskinen den här tiden?
jag hör min från rummet bredvid men stänger jag dörren så störs jag väl inte av de så borde vara lugnt det är ju inte lika mycket ljud som t.ex. en centrifugerande tvättmaskinJag hade gjort det, men vår är supertyst.
I vårt hus är önskemålet att man inte bör köra hushållsmaskiner före kl 7 eller efter kl 22, så jag hade absolut dragit i gång den då om jag hade varit vaken.jag hör min från rummet bredvid men stänger jag dörren så störs jag väl inte av de så borde vara lugnt det är ju inte lika mycket ljud som t.ex. en centrifugerande tvättmaskin
Själv ska jag strax handdiskaandra diskmaskinen för dagen igång! Hittar snart köket!
Åhh, sånt är trevligt Själv hoppas jag bli piggare så jag orkar bjuda hem folk och få en anledning att använda arvegodset Visst kan man göra det på egen hand också, men det är roligare när man har gäster.Jag har just diskat för hand efter min lilla trevliga dammiddag. Fick för mig när jag skulle duka att jag skulle använda den ärvda Rosentalh servicen och den böhmiska kristallen efter farfar och farmor och det blev så vackert med farmors egenhändigt vävda damastservetter. Alla tre tyckte både dukningen och maten.
Det är inte så ofta nu för tiden att man dukar med damast, arvegods och kristall och när jag dukade av efteråt kom jag på varför. Ingenting kan diskas i maskin . Men det var faktiskt värt besväret. Vi hade en jättetrevlig eftermiddag/tidig kväll
Nu skall jag slappa lite och dricka resten av den vita glöggen.
Have a nice evening
kommer jag troligast få göra i nästa lägenhet, 1:a med kokvrå, tror de blir svårt att rymma bänkdiskmaskinen där men jag längtar ändå till flytten, nu bor jag i en halvt inredd 3:a, har inte känts värt att inreda den med nya grejer då jag inte visste om jag skulle bo kvar eller inte när ex:et flyttade i juliSjälv ska jag strax handdiska
Jobbigt Har också kokvrå... Hade fått plats med en bänkdiskmaskin, men jag har ekskiva på diskbänkenkommer jag troligast få göra i nästa lägenhet, 1:a med kokvrå, tror de blir svårt att rymma bänkdiskmaskinen där men jag längtar ändå till flytten, nu bor jag i en halvt inredd 3:a, har inte känts värt att inreda den med nya grejer då jag inte visste om jag skulle bo kvar eller inte när ex:et flyttade i juli
åh trist!Jobbigt Har också kokvrå... Hade fått plats med en bänkdiskmaskin, men jag har ekskiva på diskbänken
Jag har också pizzeria nära, men min ekonomi tycker inte om att jag äter det allt för oftaåh trist!
jag minns knappt ens hur köket såg ut men de va ju inte jättestort men det blir nog bra ändå, har en pizzeria 40 meter bort
dumma ekonomi min skulle nog iofs oxå säga ifrån rätt fort så får nog pallra mig till ica som oxå är skitnära och handla och laga mat ändåJag har också pizzeria nära, men min ekonomi tycker inte om att jag äter det allt för ofta
Äh, jag hade bara gjort det klockan var ju efter 7.visst vågar man köra diskmaskinen den här tiden?