Hahahaha, gör du så, bjuda in sig själv ja.Jag väntar lite och sen ska jag hjälpa grannen att dricka upp deras.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaha, gör du så, bjuda in sig själv ja.Jag väntar lite och sen ska jag hjälpa grannen att dricka upp deras.
Det släpper när du blir äldre, jag lovar. Jag har varit likadan men sen kom jag till det stadiet "nämen vafan håller jag på med och vad är det värsta som kan hända liksom".Jag är inte riktigt socialtbekväm så kan jag ignorera/undvika okända gör jag det, tur att vi alla är olika.
Jo tack, bästa tyckte jag att det var när samma person sa att den inte lägger sig i hur andra tar hand om sina hästar, för att i nästa mening göra precis det som den sa att den inte gjorde om min häst. Bland annat att jag rider för lite, min häst "äter spån", tycker dock det är skönt på vardagarna då jobbar jag så när jag väl är i stallet är inte den personen där.Hästmänniskor är speciella. Det är trist att det alltid är nåt som gör att det blir tjafs.
Jag har stått i många stallar men nu är det bara är syrran och jag som hyr eget stall.
Underbart är det, inget tjafs eller konflikter. Vi sköter hästarna på vårt sätt.
För mig kommer det inte bli bättre när jag blir äldre, jag litar inte på folk, har blivit sårad och "skadad" så många gånger förut av "okända", så kan jag undvika desto bättre i alla fall när jag inte jobbar, då vill jag vara ifred.Det släpper när du blir äldre, jag lovar. Jag har varit likadan men sen kom jag till det stadiet "nämen vafan håller jag på med och vad är det värsta som kan hända liksom".
Jo tack, bästa tyckte jag att det var när samma person sa att den inte lägger sig i hur andra tar hand om sina hästar, för att i nästa mening göra precis det som den sa att den inte gjorde om min häst. Bland annat att jag rider för lite, min häst "äter spån", tycker dock det är skönt på vardagarna då jobbar jag så när jag väl är i stallet är inte den personen där.
Jag knackar inte ens på utan kliver bara in, hänger av mig vinteroverallen och travar in i sweatshirt och vinterkompressionstightsen jag för tillfället har som långfillingar.Hahahaha, gör du så, bjuda in sig själv ja.
Det märks att du inte träffat mig, jag är ju en ESP-människa och inget att vara rädd för.För mig kommer det inte bli bättre när jag blir äldre, jag litar inte på folk, har blivit sårad och "skadad" så många gånger förut av "okända", så kan jag undvika desto bättre i alla fall när jag inte jobbar, då vill jag vara ifred.
Jag är bara glad om jag slipper ha med den personen att göra så lite som möjligt och måste jag det vill jag att någon av dom andra i stallet ska vara med för då är det lättare.Suck, ja har folk inte annat att lägga sin energi på då undrar man.
En ESP vadå sa du? Vete sjutton varför jag tänkte på EBS nu.Det märks att du inte träffat mig, jag är ju en ESP-människa och inget att vara rädd för.
Extremely Sensitive Person, dvs. jag känner nästan vad du tänker och din sinnesstämning känner jag på långt håll. Likadant med djur men där är kommunikationen dubbelriktad så det som kan se ut som aggressivitet från djurets sida är bara det att vi tar ut svängarna lite extra när vi busar eftersom vi båda är på samma våglängd.En ESP vadå sa du? Vete sjutton varför jag tänkte på EBS nu.
Här också. *Pust!*Paltkoma!
Jaha, se där då har jag lärt mig något nytt idag.Extremely Sensitive Person, dvs. jag känner nästan vad du tänker och din sinnesstämning känner jag på långt håll. Likadant med djur men där är kommunikationen dubbelriktad så det som kan se ut som aggressivitet från djurets sida är bara det att vi tar ut svängarna lite extra när vi busar eftersom vi båda är på samma våglängd.
Skulle det mot förmodan vara herpes (låter ju dock inte så nu) så är det viktigt att få korrekt behandling omgående.Jag är rätt säker på att det är en synnervsinflammation som orskar detta, ska till neurolgen och kolla det på tosdag. Det gör liksom inte ont i ögat utan i muskulaturen bakom. Det är väldigt vanligt att ha synnervsinflammation när man har MS så det är det är det första dom kollar. Dom kommer att kolla ögonbotten och synnerven och är det herpes i ögat så bör dom upptäcka det då. Tror jag?
Hur vet du att de på landet tycker att det är okej? Jag skulle bli rädd om någon gjorde så här hos mig (och jag bor på landet). Tänker du annorlunda om det är en ensam kvinna?Jag knackar inte ens på utan kliver bara in, hänger av mig vinteroverallen och travar in i sweatshirt och vinterkompressionstightsen jag för tillfället har som långfillingar.
Skulle jag göra likadant i stan så blir jag nog utslängd och polisanmäld, på landet är det helt normalt.
Jag hälsar alltid på folk jag träffar här och ryttarna som passerar och ser mig hejar alltid för dom är ju inte säkra på att jag sett dom. Rider dom "ås-rundan" så stoppar jag dom på tillbakavägen och handmatar deras hästar med en morot var oavsett vad matte säger, sist försökte ena tjejen träffa mig med pisken.