Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Japp och så en gigantiskt mensvärk på det :wtf: . Känner mig lite lätt knäsvag och yrslig men nu har jag rastat hundarna, stängt in hönsen och plockat in hästarna så nu kan jag dö lite i soffan ett tag....
Tipsar om tens-apparat mot mensvärk! Jag tycker det är rätt skönt att sätta plattorna nere på magen, typ vid äggstockarna sitter. Brukar ha rätt jävlig mensvärk som möjligen pronaxen funkar på om jag har tur, men tens funkar lika bra på mig iaf :up:

Tipsar om tens-apparat mot mensvärk! Jag tycker det är rätt skönt att sätta plattorna nere på magen, typ vid äggstockarna sitter. Brukar ha rätt jävlig mensvärk som möjligen pronaxen funkar på om jag har tur, men tens funkar lika bra på mig iaf :up:
Tack för tipset. Tyvärr fungerar inte tens positivt på min kropp och magen pallar inte annat än panodil/ panocod men det funkar hyfsat. Jag har bara mensvärk första dagen så i morgon mår jag nog lite bättre hoppas jag. :)

Tack för tipset. Tyvärr fungerar inte tens positivt på min kropp och magen pallar inte annat än panodil/ panocod men det funkar hyfsat. Jag har bara mensvärk första dagen så i morgon mår jag nog lite bättre hoppas jag. :)
Okej jobbigt att det inte funkar med tens. Skönt det är kort vånda iaf! :)

Grattis @Thomasine på födelsedagen! :love:

Själv håller jag på och få ett utbrott på min rasistiska mor... :crazy:

Och konstaterar att man tydligen inte är så mycket värd numera när det har kommit ett nytt barnbarn, en begagnad bok, fyra dvd filmer från loppis och en badrumsmatta... Ja två par trosor och en parfym jag inte tål lukten av... Tack mamma det var snällt... :meh: Jag hade hellre varit utan tror jag...

Tack och lov för rara ungar, man och syster med familj! :love:

Äntligen slagit in julklapparna. Nåja, de som ska med imorgon iaf ;)
Jag har även spritsat på runda knäckebröd med hål i som ska hängas upp i boxarna innan hästarna ska in, vilket de ska om några minuter och när det är klart är det dags för julgodis.
Har jag sagt att det inte känns som julafton idag??

Nu sover barnet äntligen :) hon har fått mängder med julklappar! Som vanligt ;) men! Inte en enda onödig eller kass kvalitet eller så :) massor av pysselböcker, Labyrintspelet och en Elsadocka som sjunger Slå dig loss var väl höjdpunkterna ;)
Själv har jag fått biljetter till att se En man som heter Ove imorgon :) komplett med barnvakt och sällskap :up: och så fick jag Denna dagen ett liv, biografin om Astrid Lindgren, en bluetooth-högtalare, en ny personvåg, prenumeration på en korsordstidning och ett gåvobevis från Plan om att ett barn ska få lära sig läsa :heart En alldeles lagom jul! :)

Resten av kvällen tillbringas i sängen :up: God jul kära vänner!! :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 258
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 585
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 256
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 302
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar