Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ljuga för mor på julafton? Nej! Rakryggat yppa sanningen? Jaa!Strax Karl-Bertil...
Ingen jul utan Karl-Bertil.Strax Karl-Bertil...
Nämenvaf. och det som är så jobbugt.Toppar kvällen med feber och bihåleinflammation
Nämenvaf. och det som är så jobbugt.
Dö i soffan gör du rätt i för det enda som hjälper är att vila bort skiten.Japp och så en gigantiskt mensvärk på det . Känner mig lite lätt knäsvag och yrslig men nu har jag rastat hundarna, stängt in hönsen och plockat in hästarna så nu kan jag dö lite i soffan ett tag....
Tipsar om tens-apparat mot mensvärk! Jag tycker det är rätt skönt att sätta plattorna nere på magen, typ vid äggstockarna sitter. Brukar ha rätt jävlig mensvärk som möjligen pronaxen funkar på om jag har tur, men tens funkar lika bra på mig iafJapp och så en gigantiskt mensvärk på det . Känner mig lite lätt knäsvag och yrslig men nu har jag rastat hundarna, stängt in hönsen och plockat in hästarna så nu kan jag dö lite i soffan ett tag....
Tack för tipset. Tyvärr fungerar inte tens positivt på min kropp och magen pallar inte annat än panodil/ panocod men det funkar hyfsat. Jag har bara mensvärk första dagen så i morgon mår jag nog lite bättre hoppas jag.Tipsar om tens-apparat mot mensvärk! Jag tycker det är rätt skönt att sätta plattorna nere på magen, typ vid äggstockarna sitter. Brukar ha rätt jävlig mensvärk som möjligen pronaxen funkar på om jag har tur, men tens funkar lika bra på mig iaf
Okej jobbigt att det inte funkar med tens. Skönt det är kort vånda iaf!Tack för tipset. Tyvärr fungerar inte tens positivt på min kropp och magen pallar inte annat än panodil/ panocod men det funkar hyfsat. Jag har bara mensvärk första dagen så i morgon mår jag nog lite bättre hoppas jag.
Tittar på The Holiday, precis kommit hem.
God Jul allihop. [/QUOTE
kollar också på den, en av mina favorit filmer