God jul alla! Sitter på jobbet och har det ganska mysigt. Kravlöst umgänge där en av våra ungdomar spelar gitarr, en pysslar och jag surfar fram låttexter. Mitt jobb är värdens bästa
Grattis @Thomasine
Grattis @Thomasine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är vi tre!
Måste vara helt mentalt störd med tanke på hur många fester jag var med på som liten, spelade plump gjorde dom oxå
Kära @tanten hoppas du får välbehövlig vila och ro nuSällan har en ledighet varit mer efterlängtad än denna. Vaknar tom och nedstämd. Har en hel hög med projekt att ta tag i men bara inte orkar.
Längtar mest efter att lägga mig igen. Drömde konstiga mardrömmar inatt och begriper fullt att det bara är för att jag är för slut och utarbetad. Vaknade och tänkte på rättning av inlämningsuppgifter...
Fyra lååååånga tysta jullediga dagar som ska njutas i fulla drag. Jag ska inte göra något vettigt alls. Bara småpysssel. Och städa huset som inte blivit städat på många, många veckor.
Fridfull jul till alla er!!!
OKJöbbar på NK och spelar julmusik samt sträckte mig just i ryggen. Kaozzz.
För övrigt är det enda jag kan tänka på i detta nu att jag snart ska chilla runt här:
Tack!Snygg juloutfit @Scata
Här finns en till som inga moraliska pekpinnar i världen biter på och tjata tillräckligt så surar jag ihop på riktigt och då kan precis vad som helst hända.Skönt att man inte är ensam iaf.