Grattis @LadyCovergirl ! Hoppas du får en underbar dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skällde väl ut personalen va? Det gör våra kunder även om det är dom som läst fel.När man dubbelkollar kallelsen och ser att man tagit fel på dag
Haha, jag jag inte ens in på mottagningen Tur att det blev en bra pokenad av det hela iafDu skällde väl ut personalen va? Det gör våra kunder även om det är dom som läst fel.
Men hallå du kunde väl ha gått in och skällt lite!Haha, jag jag inte ens in på mottagningen Tur att det blev en bra pokenad av det hela iaf
Nääää, vill inte vara i glashuset mer än nödvändigtMen hallå du kunde väl ha gått in och skällt lite!
Nä, nu ska de skaffa fram en ny termostat så det är lite väntetid. Att den ska bytas blev bestämt precis innan de stängde igår. Jag vet inte om de hinner få fram en idag eller om det bli i morgon.
Du skällde väl ut personalen va? Det gör våra kunder även om det är dom som läst fel.
KramKänner mig helt slut och splittrad idag. Det märks lite på hur jag jobbar tyvärr, har försenat ett par tåg med några minuter, glömt bommar nere, missat att svara i telefon osv osv.
Om två timmar slutar jag och då jag och en kollega, tillika kompis, äta kinabuffé och prata skit. Känns precis lagom!
Ska dit på måndagNääää, vill inte vara i glashuset mer än nödvändigt
Jag lär ju dit torsdag eller måndag, har läkartid nästa fredag.Ska dit på måndag