Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Magiana hört något om bilen?

Märks att jag inte jobbar. Har tid att hänga här och skriva lite :D
Nä, nu ska de skaffa fram en ny termostat så det är lite väntetid. Att den ska bytas blev bestämt precis innan de stängde igår. Jag vet inte om de hinner få fram en idag eller om det bli i morgon.

På tal om lite annat; idag gav jag bakläxa till en överordnad. Texten han skrivit var helt kass och mest en massa ordbajsande utan att säga något. :angel:

Grattis @LadyCovergirl :banana::banana::banana:
true-love.jpg

Välkommen till den vuxna sidan ;) :D

Du skällde väl ut personalen va? Det gör våra kunder även om det är dom som läst fel.

Jag dök upp på min tid idag, då frågade receptionisten om jag inte fått e-mailet om att tiden ändrats till i morgon? Det hade jag inte, speciellt eftersom de brukar skicka meddelande på telefonen och inte skicka e-mail. Hon lyckades få kirurgen att gå med på att träffa mig ändå :D Behövde inte säga något eller ens bli sur.

Med tanke på att min första tid var den 14 Oktober har de liksom bokat om ett antal gånger redan.

@FrauleinLeo Nu har jag löst det hela :) Jag fick låsa upp perioderna i bokföringsprogrammet, ändra verifikationerna, nollställa momsrapporterna som påverkades, göra ny momsrapport, ändra momsrapporterna hos SKV, skcika in det, bokföra momsrapporterna och stänga perioderna. Mycket jobb för några tior :rofl: Satt även i kö hos SKV i typ 20 min, men hon som svarade var väldigt trevlig så det var skönt :up: Och så fick jag såklart lov att vänta på chatten för supporten i programmet, så han kunde tala om hur jag skulle låsa upp perioder och nollställa momsrapporterna.

Känner mig helt slut och splittrad idag. Det märks lite på hur jag jobbar tyvärr, har försenat ett par tåg med några minuter, glömt bommar nere, missat att svara i telefon osv osv.
Om två timmar slutar jag och då jag och en kollega, tillika kompis, äta kinabuffé och prata skit. Känns precis lagom!

Nu har trafikledningssystemet lagt av. Bra där. Vi får väldigt mycket gjort utan det. Speciellt så kan vi hjälpa chaufförerna jättemycket. :banghead::banghead::banghead:

Känner mig helt slut och splittrad idag. Det märks lite på hur jag jobbar tyvärr, har försenat ett par tåg med några minuter, glömt bommar nere, missat att svara i telefon osv osv.
Om två timmar slutar jag och då jag och en kollega, tillika kompis, äta kinabuffé och prata skit. Känns precis lagom!
Kram

Pratat med ❤
Sån känsla att han känner som jag att tiden går för sakta och att man upptar dennes tankar nästan hela tiden.
Tur jag passar grannens hund en stund så jag får lite distraktion.

Den lilla snö som kom har regnat bort så nu är det mörkt igen
Jag gillar iofs alla väder men snö gör livet lite ljusare vid den här tiden.
Anmälde mig efter mycket funderande till secret santa då ❤jobbar sina sista dagar på gamla jobbet över jul.
Sen syns vi innan nyår då han officiellt flyttar hit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
568
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kallbad
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur