Och för tusan glömde ju:
Stort grattis på födelsedagen @LadyCovergirl
Stort grattis på födelsedagen @LadyCovergirl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För min del är det perfekt att vi har plusgrader igen. Jag blev lite tagen på sängen av den tidiga vintern och hade inte hunnit klart i trädgården. Det har jag förvisso fortfarande inte men jag har i alla fall kunnat börja tömma vattentunnorna och nyss var jag och kopplade om en stupränna till vinterläge. Har jag tur och det är tinat fram till nästnästa helg hinner jag kanske få bort lövsjoken också. Sen skulle jag behöva få upp purjon också som står kvar i landet.Den lilla snö som kom har regnat bort så nu är det mörkt igen
Jag gillar iofs alla väder men snö gör livet lite ljusare vid den här tiden.
Anmälde mig efter mycket funderande till secret santa då ❤jobbar sina sista dagar på gamla jobbet över jul.
Sen syns vi innan nyår då han officiellt flyttar hit.
Älskar min chef
Tidspressen känns inte så tung nu
Purjo som är så gottFör min del är det perfekt att vi har plusgrader igen. Jag blev lite tagen på sängen av den tidiga vintern och hade inte hunnit klart i trädgården. Det har jag förvisso fortfarande inte men jag har i alla fall kunnat börja tömma vattentunnorna och nyss var jag och kopplade om en stupränna till vinterläge. Har jag tur och det är tinat fram till nästnästa helg hinner jag kanske få bort lövsjoken också. Sen skulle jag behöva få upp purjon också som står kvar i landet.
Får spunk på en kollega som äter knäckebröd. Blir vansinnigt stressad av ljudet!
Hmm du börjar väl bli till åren du åxo Föresten är det någon snö kvar i storstan så jag vet om jag ska ta jaktstövlarna i morgon och vindrockenJag är sjukt mogen och beställde just en utökad reseförsäkring