Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lämnat paket, köpt mjölk, vart in på biblioteket, kollat posten hos brorsan, petat in Pokémon i 2 gym, tvättar, och nu ska jag äta lite mat från gårdagen.

Suttit vid datorn och knappat räkningar för ett år, planerat föräldradagar och lite sånt.

Nu vila bäckenet en stund i sängen och sedan ladda om diskmaskinen och hämta in ponnyernas foderbyttor.

Den lilla snö som kom har regnat bort så nu är det mörkt igen
Jag gillar iofs alla väder men snö gör livet lite ljusare vid den här tiden.
Anmälde mig efter mycket funderande till secret santa då ❤jobbar sina sista dagar på gamla jobbet över jul.
Sen syns vi innan nyår då han officiellt flyttar hit.
För min del är det perfekt att vi har plusgrader igen. Jag blev lite tagen på sängen av den tidiga vintern och hade inte hunnit klart i trädgården. Det har jag förvisso fortfarande inte men jag har i alla fall kunnat börja tömma vattentunnorna och nyss var jag och kopplade om en stupränna till vinterläge. Har jag tur och det är tinat fram till nästnästa helg hinner jag kanske få bort lövsjoken också. Sen skulle jag behöva få upp purjon också som står kvar i landet.

För min del är det perfekt att vi har plusgrader igen. Jag blev lite tagen på sängen av den tidiga vintern och hade inte hunnit klart i trädgården. Det har jag förvisso fortfarande inte men jag har i alla fall kunnat börja tömma vattentunnorna och nyss var jag och kopplade om en stupränna till vinterläge. Har jag tur och det är tinat fram till nästnästa helg hinner jag kanske få bort lövsjoken också. Sen skulle jag behöva få upp purjon också som står kvar i landet.
Purjo som är så gott :)
Ja vintern kom väldigt hastigt där ett tag :)

Jävla bajsdag idag :turd:
Min avlösare hade tagit fel på dag och trodde han var ledig. Och här sitter jag istället för på restaurangen och smörjer kråset :banghead:

Blä! Idag är jag liksom på jobbet, och gör saker. Nya saker, med ny kod och en ny analys.

Det funkar liksom och kör, men R kraschar och har sig så får ju börja om konstant :meh:

*i vanliga fall är det ett malplacerat komma tecken eller felskriven kod som sätter stop*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
572
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama