Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm du börjar väl bli till åren du åxo Föresten är det någon snö kvar i storstan så jag vet om jag ska ta jaktstövlarna i morgon och vindrocken
Det är därför jag själv inte äter knäckebröd. Jag hatar när det krasar i hela huvudet vid varje tugga.Får spunk på en kollega som äter knäckebröd. Blir vansinnigt stressad av ljudet!
HahahahahaKBT kan du leka med någon annan. Jag behöver ingen hjälp med att tycka om måndagar.
Ska dit till min sköterska på Affektiva mottagning på måndag. Går på VOS där.Jag lär ju dit torsdag eller måndag, har läkartid nästa fredag.
Remember remember
the fifth of november
The gunpowder treason and plot
I know of no reason
why the gunpowder treason
should ever be forgot.
Vanliga människor får populära radiodängor på hjärnan. Själv blir jag inte kvitt denna brittiska folkvers
Grattis på födelsedagenKatten och barnet sover sött. Jag borde äta någon sorts kvällsmat. Arbetsdagen var bra och det blev till och med lite övertid
Efter jobbet har vi hämtat ut veckans matkasse, fixat stallet, bäddat om, satt igång tvättmaskinen, duschat och läst tillsammans.