Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klurar på spa-behandling på båtresan i dec. Ta en med både ansikte, händer och fötter i samma eller två olika?

Hmm du börjar väl bli till åren du åxo :up:Föresten är det någon snö kvar i storstan så jag vet om jag ska ta jaktstövlarna i morgon och vindrocken :p

Visst vettö ;)
Kan bara rapportera för innerstan men här är gator och trottoarer snö/modd/isfria nu!
Det är enstaka snöfläckar/högar efter plogning kvar och lite snö i parker etc men det smälter nog bort närmaste dagarna om det fortsätter vara plusgrader!

KBT kan du leka med någon annan. Jag behöver ingen hjälp med att tycka om måndagar.
Hahahahaha
Jag lägger varken tid eller energi på det. Varför skulle jag?
Lägger ingen tid eller energi på att ogilla sånt jag inte gillar heller. Bara att acceptera :up:
Förstår över huvud taget inte varför du skriver till mig när det enda jag upplever från dig är spydigheter.

Migrän, fick åka hem. Sovit men skiten är inte väck än. Vit katt ser det som sin plikt att ta hand om matte och lämnar inte min sida :love:

Jag har lyssnat på 4 låtar nu och jag har inte gjort mer nytta än att gå ner i källaren och byta i tvättmaskinen, och då pausade jag musiken :meh: En rejäl spark i arslet hade ju vart fint.

Behöver greja men fastnade i soffan igen
Har inte tvättid förrän imorgon så ingen brådska så sett men vill få lite klart.

Remember remember
the fifth of november
The gunpowder treason and plot
I know of no reason
why the gunpowder treason
should ever be forgot.

Vanliga människor får populära radiodängor på hjärnan. Själv blir jag inte kvitt denna brittiska folkvers :banghead:

Jag gick runt med han Peps Persson (tror jag han heter) och hans "oboooy" ett dygn typ. Kan inte mycket mer av låten heller så det var obojande i min skalle på evigt repeat. Det var nog typ tre år sen och jag får lite panik så fort nån sjunger på den eller den går på radio, livrädd för en repris :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

(Och jag gör noll nytta idag, bevakar ulvleken och äter pepparkakor..)

Har överlevt första dagen på nya jobbet. Gick bra, lite nervöst när man märker nya chefen synar en lite extra men det ska nog gå bra. Trevliga kollegor och samordnare (oxå hästmänniska ) och jag är medbjuden på företagsfesten med middag och bowling på torsdag. Känns bra :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
572
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama