Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitsträning på kvällen ridlektion, dessutom på Z som inte går sitta ner på :wtf:
Känns såååå lockande :cool:

Har överlevt första dagen på nya jobbet. Gick bra, lite nervöst när man märker nya chefen synar en lite extra men det ska nog gå bra. Trevliga kollegor och samordnare (oxå hästmänniska ) och jag är medbjuden på företagsfesten med middag och bowling på torsdag. Känns bra :)
Vad jobbar du med??
Har skalat potatis, panerat fisken. Ska vänta en stund till innan jag sätter igång med maten. I kväll kommer det folk och tittar på kattungar.
Sen blir det hockey och öl i kväll.

Jag är inte så förtjust i värme så det är inga långa stunder.

Tänker mest på vilka ansikts- och eller fot/handbehandlingar jag ska välja.
Det är väl just själva bubblorna och massagen som inte är så bra.
Vad finns det för olika och välja på då??

Förövrigt är svartsjuka något av det mest osexigaste som finns.
"Min nya vill träffa dig för att se vad du är för en, som vän/ex".
Too bad for you att jag inte alls har någon som helst lust med det liksom. Rådfrågade en som ba "VA?? Vad fan är det för en typ?! Nej, det ska du inte gå med på!" Så då gör jag inte det. Tur det finns hjälpsamma, kloka och ärliga människor i min omgivning :p
Jag kommer ändå behöva träffa människan på gymmet sen, och jag gissar att hon kommer gå på alla pass han går på om risken finns att jag är där :rofl:
Sen har jag redan sett dem stå och hångla på gymmet så jag vet vem hon är. Typ.
Om hon vrider det till att jag är den svartsjuka för att jag inte vill träffa henne så ja, då är hon dum. På riktigt.

Har överlevt första dagen på nya jobbet. Gick bra, lite nervöst när man märker nya chefen synar en lite extra men det ska nog gå bra. Trevliga kollegor och samordnare (oxå hästmänniska ) och jag är medbjuden på företagsfesten med middag och bowling på torsdag. Känns bra :)
Vad skönt att det har gått bra! Dom kommer snart märka att du är bra på ditt jobb så du kan vara lugn för det!

Köpt läroboken till Svenska 2. Dyrare än den till Samhällskunskap som var interaktiv. Men jag föredrar helt klart riktig bok!

Grattis @LadyCovergirl !

0018.gif

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
572
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama