Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara du är försiktigt med bubbelpoolen så tycker jag absolut du ska ta spa.Klurar på spa-behandling på båtresan i dec. Ta en med både ansikte, händer och fötter i samma eller två olika?
Bara du är försiktigt med bubbelpoolen så tycker jag absolut du ska ta spa.
Vad jobbar du med??Har överlevt första dagen på nya jobbet. Gick bra, lite nervöst när man märker nya chefen synar en lite extra men det ska nog gå bra. Trevliga kollegor och samordnare (oxå hästmänniska ) och jag är medbjuden på företagsfesten med middag och bowling på torsdag. Känns bra
Det är väl just själva bubblorna och massagen som inte är så bra.Jag är inte så förtjust i värme så det är inga långa stunder.
Tänker mest på vilka ansikts- och eller fot/handbehandlingar jag ska välja.
Inom äldrevårdenVad jobbar du med??
Har skalat potatis, panerat fisken. Ska vänta en stund till innan jag sätter igång med maten. I kväll kommer det folk och tittar på kattungar.
Sen blir det hockey och öl i kväll.
Det är väl just själva bubblorna och massagen som inte är så bra.
Vad finns det för olika och välja på då??
Vad skönt att det har gått bra! Dom kommer snart märka att du är bra på ditt jobb så du kan vara lugn för det!Har överlevt första dagen på nya jobbet. Gick bra, lite nervöst när man märker nya chefen synar en lite extra men det ska nog gå bra. Trevliga kollegor och samordnare (oxå hästmänniska ) och jag är medbjuden på företagsfesten med middag och bowling på torsdag. Känns bra
Jag vill att min kommer nu!!Mensj*veln är här. Hoppas det inte blir så många dagar. Har inte haft på 4 år så kom lite oväntat.
Svenska 2 var jätterolig eller den hette väl B då.Köpt läroboken till Svenska 2. Dyrare än den till Samhällskunskap som var interaktiv. Men jag föredrar helt klart riktig bok!
MoahhahahaJag vill att min kommer nu!!
Så jag är fri på fredag Haha
Men men får la gå det med i värsta fall