Jag gjorde det när jag var gravid med yngsta barnet, jag tror att jag till och med somnade en stund. Men vi åkte med Cinderella då och deras spa!
Älskar Cinderellas spa men sambo vill åka Grace.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde det när jag var gravid med yngsta barnet, jag tror att jag till och med somnade en stund. Men vi åkte med Cinderella då och deras spa!
Nu börjar hjärnan klarna en del över praktiken. Har fått beröm av såväl patienter som handledare
Kan p-ring vara nått att fundera på? Har haft det i några år nu (Nuvaring) och funkar klockrent Mensen kommer som en klocka, tar jag ut ringen en fredag har jag mens på onsdagen, sätter i ringen på fredagen och mensen slut på söndagen. Går att skjuta upp mensen också, och att korta ner den om man sätter in ringen tidigare än man ska.Samtalen med karln är rätt kul.
Vi tänker typ samma sak och pratar i munnen på varann.
Men nu får mensen komma så det så.
Äter ju piller så inga barn blir gjorda men mensen är strulig ändå.
Ska ringa bm imorrn och prata andra alternativ
Ska prata med henne så får vi se.Kan p-ring vara nått att fundera på? Har haft det i några år nu (Nuvaring) och funkar klockrent Mensen kommer som en klocka, tar jag ut ringen en fredag har jag mens på onsdagen, sätter i ringen på fredagen och mensen slut på söndagen. Går att skjuta upp mensen också, och att korta ner den om man sätter in ringen tidigare än man ska.
Ja jag tror också det är bra för kroppen att få ha mens. Om inte annat tycker jag det är skönt att veta att allt funkar som det skaSka prata med henne så får vi se.
Kan ju vara nåt.
Hade cerazette förut och det funkade kanon men tror det är nyttigt för kroppen att faktiskt ha mensen.
Ja jag tror också det är bra för kroppen att få ha mens. Om inte annat tycker jag det är skönt att veta att allt funkar som det ska
Ska prata med henne så får vi se.
Kan ju vara nåt.
Hade cerazette förut och det funkade kanon men tror det är nyttigt för kroppen att faktiskt ha mensen.
Alltså dina arbetstider hade fullständigt knäckt mig Hur står du ut? Börjar tro du är värsta super womenÅh snark....
Chefen kommer imorgon kl 7
Så jag måste göra bort mitt städområde innan dess vilket innebär att jag börjar kl 4
Tur att jag sov lite inatt, lär somna ovaggad ikväll
Mamma var i 50 årsåldern så har ju minst 10 år kvar av detEn annan började nästan gråta i veckan när mamma berättade att både hon och mormor hade sin sista mens först när dom var 58 respektive 60 år gamla.
Jag vill inte ha mens mera och inget behöver fungera mera
Jag är klar med barn och hela kittet
Alltså dina arbetstider hade fullständigt knäckt mig Hur står du ut? Börjar tro du är värsta super women
Ja det ÄR skönt att slippa.Själv tillhör jag gruppen våga vägra mens
Ja jag tror också det är bra för kroppen att få ha mens. Om inte annat tycker jag det är skönt att veta att allt funkar som det ska
Själv tillhör jag gruppen våga vägra mens