Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitsträning på kvällen ridlektion, dessutom på Z som inte går sitta ner på :wtf:
Känns såååå lockande :cool:
Ta det som en lärorik utmaning. Du kan nog ändå vara glad att du inte ska rida Senioren för jag har svårt att tro att någon ridskolehäst kommer i närheten av hans trav. Jag försöker öva då och då men det brukar inte dröja många sekunder innan jag rider lätt igen.

Ätit middag - Wook!
Typiskt! När väl Centralbadet har öppnat efter sina renoveringar, och jag har planerat gå och simma i morgon efter jobbet. Så får man tjejvärk...:mad: Så det blir att hoppa över simningen denna vecka, kanske kan gå i helgen.
Ska till gymmet i morgon em, för första gången.

Har överlevt första dagen på nya jobbet. Gick bra, lite nervöst när man märker nya chefen synar en lite extra men det ska nog gå bra. Trevliga kollegor och samordnare (oxå hästmänniska ) och jag är medbjuden på företagsfesten med middag och bowling på torsdag. Känns bra :)

Du är värd att bli uppskattad på jobbet, skönt att det gick bra för dig :heart

Åh snark....

Chefen kommer imorgon kl 7 :crazy:

Så jag måste göra bort mitt städområde innan dess vilket innebär att jag börjar kl 4 :nailbiting: O_o :down: :wtf: :meh:

Tur att jag sov lite inatt, lär somna ovaggad ikväll :p

Hahahahaha
Jag lägger varken tid eller energi på det. Varför skulle jag?
Lägger ingen tid eller energi på att ogilla sånt jag inte gillar heller. Bara att acceptera :up:
Förstår över huvud taget inte varför du skriver till mig när det enda jag upplever från dig är spydigheter.

Då har du inte läst allt jag skrivit åt dig :p

Btw är det onsdag imorgon, en dag närmare måndag ;)

Personalmötet gick bättre än förväntat men en kollega är verkligen...speciell. Så negativ, sitter med armarna i kors i TRE TIMMAR och bara fäller negativa kommentarer.

Mellanlandar hemma. Lite klubbad i huvudeet.
Ena kollegan (som sa att jag är så ARG och bör ete mig mera kvinnligt) kläckte idag ur sig att man tror att jag hatar män eftersom jag "går igång" på kvinnofientliga kommentarer.

Slutledningen är märklig och det är dessutom en man ung nog att vara min son. Runt 35 ungefär. Han är normalt sett vettig men hans kommentarer om mig knäcker mig verkligen.

Arg, okvinnlig och nu dessutom manshatare. Kul. Är det så jag uppfattas så känns det som jag borde gräva ner mig under en sten.

Tur jag ska iväg på studiecirkel ikväll och slipper sitta ensam med mina tankar.

Åh vad tröttsamt det är att försöka diskutera på forum med människor som inte läser det man skriver :banghead: Alt klipper och klistrar ihop något helt annat av det man skrivit :banghead::yuck::rage:

Just nu är jag otroligt tacksam för den höga nivån på diskussioner här på Buke :love:

Ena kollegan (som sa att jag är så ARG och bör ete mig mera kvinnligt) kläckte idag ur sig att man tror att jag hatar män eftersom jag "går igång" på kvinnofientliga kommentarer.

Slutledningen är märklig och det är dessutom en man ung nog att vara min son. Runt 35 ungefär. Han är normalt sett vettig men hans kommentarer om mig knäcker mig verkligen.

Arg, okvinnlig och nu dessutom manshatare. Kul. Är det så jag uppfattas så känns det som jag borde gräva ner mig under en sten.

Tur jag ska iväg på studiecirkel ikväll och slipper sitta ensam med mina tankar.
Vilket kräk till karl! :wtf:

Jag är på jobbet och har just nu rast.

Ta det med chefen eller upplysa honom om att du inte uppskattar hans nedvärderande attityd gentemot dig?

Om du väljer det sistnämnda kan du få låna min Estwing minislägga för det. Liten, nätt och kvinnlig samt får plats i en större handväska :up:
00938369000-1

Visst är den söt? :love: Den klarar av järnmalm utan problem :)

Samtalen med karln är rätt kul.
Vi tänker typ samma sak och pratar i munnen på varann.

Men nu får mensen komma så det så.
Äter ju piller så inga barn blir gjorda men mensen är strulig ändå.
Ska ringa bm imorrn och prata andra alternativ

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
572
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama