Svenska 2 var jätterolig eller den hette väl B då.
Saknar att inte läsa nåt men kanske så småningom
Haha jag har försökt en gång på distans och en gång i sal. Dödstrist
Men nu vill jag bli klar så det är ju bara att göra...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svenska 2 var jätterolig eller den hette väl B då.
Saknar att inte läsa nåt men kanske så småningom
Ta det som en lärorik utmaning. Du kan nog ändå vara glad att du inte ska rida Senioren för jag har svårt att tro att någon ridskolehäst kommer i närheten av hans trav. Jag försöker öva då och då men det brukar inte dröja många sekunder innan jag rider lätt igen.Sitsträning på kvällen ridlektion, dessutom på Z som inte går sitta ner på
Känns såååå lockande
Har överlevt första dagen på nya jobbet. Gick bra, lite nervöst när man märker nya chefen synar en lite extra men det ska nog gå bra. Trevliga kollegor och samordnare (oxå hästmänniska ) och jag är medbjuden på företagsfesten med middag och bowling på torsdag. Känns bra
Hahahahaha
Jag lägger varken tid eller energi på det. Varför skulle jag?
Lägger ingen tid eller energi på att ogilla sånt jag inte gillar heller. Bara att acceptera
Förstår över huvud taget inte varför du skriver till mig när det enda jag upplever från dig är spydigheter.
Vilket kräk till karl!Mellanlandar hemma. Lite klubbad i huvudeet.
Ena kollegan (som sa att jag är så ARG och bör ete mig mera kvinnligt) kläckte idag ur sig att man tror att jag hatar män eftersom jag "går igång" på kvinnofientliga kommentarer.
Slutledningen är märklig och det är dessutom en man ung nog att vara min son. Runt 35 ungefär. Han är normalt sett vettig men hans kommentarer om mig knäcker mig verkligen.
Arg, okvinnlig och nu dessutom manshatare. Kul. Är det så jag uppfattas så känns det som jag borde gräva ner mig under en sten.
Tur jag ska iväg på studiecirkel ikväll och slipper sitta ensam med mina tankar.
Mellanlandar hemma. Lite klubbad i huvudeet.
Ena kollegan (som sa att jag är så ARG och bör ete mig mera kvinnligt) kläckte idag ur sig att man tror att jag hatar män eftersom jag "går igång" på kvinnofientliga kommentarer.
Slutledningen är märklig och det är dessutom en man ung nog att vara min son. Runt 35 ungefär. Han är normalt sett vettig men hans kommentarer om mig knäcker mig verkligen.
Arg, okvinnlig och nu dessutom manshatare. Kul. Är det så jag uppfattas så känns det som jag borde gräva ner mig under en sten.
Tur jag ska iväg på studiecirkel ikväll och slipper sitta ensam med mina tankar.
Jag gjorde det när jag var gravid med yngsta barnet, jag tror att jag till och med somnade en stund. Men vi åkte med Cinderella då och deras spa!Klurar på spa-behandling på båtresan i dec. Ta en med både ansikte, händer och fötter i samma eller två olika?