Snurrfian
Moderator
Grattis @LadyCovergirl ! Hoppas att du har en riktigt bra dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sitter på jobbet och kliar mej på ryggen med en linjal. Ingen ser mej. Tror jag.
Jag har gjort ändringar för de som går. Men dom verifikationer som är i låsta perioder går inte att ändra bokför momsen månadsvis...@Trott Vad är det för företag? Kan du inte bara göra ändringsverifikationer?
Jag har gjort ändringar för de som går. Men dom verifikationer som är i låsta perioder går inte att ändra bokför momsen månadsvis...
Har speedledger om det hjälper vad jag har för någotNu måste jag gå in i mitt eget program och kika...
Har speedledger om det hjälper vad jag har för något
Aha, ska kolla! Vet inte om jag är tillräckligt duktig för att få till det men ska kika, tack!Nog kan du ändra även de låsta? Men då måste du göra en ändringsverifikation, dvs en ny verifikation, inte gå in och ändra i ursprungsverifikationen så som jag antar att du gör i de olåsta. När jag går in på en låst verifikation kommer fortfarande alternativet till ändringsverifikation upp. Bokför också månadsvis.
Klickar jag på verifikationen får jag upp "korrigera" "nollställa" Nollställa går inte att välja. Går att klicka in på korrigera, göra ändringar och sen när jag vill spara blir det "fel. Perioden är låst".Nog kan du ändra även de låsta? Men då måste du göra en ändringsverifikation, dvs en ny verifikation, inte gå in och ändra i ursprungsverifikationen så som jag antar att du gör i de olåsta. När jag går in på en låst verifikation kommer fortfarande alternativet till ändringsverifikation upp. Bokför också månadsvis.