Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klart jag skall. Allt för att reta dig. :devil:

I normala fall är jag oftast på väg till jobbet redan. :wtf:

Jag brukar börja kl 5 men idag tänkte jag ha sovmorgon och börja kl 6.

Kanske ska försöka sova 1 timme till innan klockan ringer eller så skiter jag i sovmorgon och åker och jobbar kl 5 :wtf:

Om det betyder du får sluta en timme tidigare så är det ok :up:

Bara för sakens skull så måste jag påpeka att börja efter 04:00 är sovmorgon. Så det så :cool:

:D

Näää. Det om att det blir övertid idag oavsett vilken tid jag börjar så jag ligger nog kvar i sängen och latar mig en stund till :angel:

Jobbade 2 timmar övertid igår med så jag borde vara helt slut :confused:

Vaken. Magen som spärrballong. Ska mata den bättre idag. Saffransgifflar och kladdkaka är tydligen inte ett vinnande koncept :confused: Men skolarbetet blev gjort!

*tänk er en röst som Robert Gustavssons när han gör Tony Rickardsson*:
"Ni som gnäller över övertid å tidiga mornar ha' int' hatt' två borriggar i skoga som borr i 24 timma 7 dar i vecka. Ni ha' int' blivi' utringd TVÅ gånga mitt i natta fast ni int' ha sovt någe. Eller blitt utringd mitt i natta när de' e' -40 grader å skotereländet ha fryst ihop. Men ja' e' inte bitter"

;) :D

Edit: Och ja, måndagar är en pinne i röven :wtf:

I dag har tvattstugan stadats och den ar nastan organiserad nu. Nastan. Det kanns onekligen skont att antligen kanna det som att vi har flyttat in.:p

Just nu regnar det som skjutton, men det gor inte sa mycket da det inte ar sa himla kallt. Temperaturerna ligget mellan 10-18*C har ... precis lagom nar man ar ute med hundarna.:)

Jäkla fullmånes elände :rage: Jag har varit vaken minst en gång i timmen i natt... Jag börjar tidigt och håller på sent idag och ska dessutom hålla i en bunt lektioner, det här blir intressant. Våran "någon liten pedagogisk verksamhet" har blivit, "här kan ni ta hand om den här lektionen, läraren är sjuk och jag har lektion i rummet brevid". Nåja om vi hade vägrat så hade de löst den ändå, men det är sjukt roligt att ta hand om en hel klass. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
567
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama