"Love is in the aaaaaaair..."
Varför har inte veckan fler måndagar?
För att vi sol jobbar oftast börjar våran jobbvecka med en FUCKING MÅNDAG
Jag HATAR måndagar, allt går fel på just MÅNDAGAR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Love is in the aaaaaaair..."
Varför har inte veckan fler måndagar?
Well...jag skulle vilja säga att alla börjar sina veckor med måndagar, även "vi som inte jobbar" men det finns väl ingenting som hindrar att även "ni som jobbar" kan göra något roligt även på måndagar?För att vi sol jobbar oftast börjar våran jobbvecka med en FUCKING MÅNDAG
Jag HATAR måndagar, allt går fel på just MÅNDAGAR
Well...jag skulle vilja säga att alla börjar sina veckor med måndagar, även "vi som inte jobbar" men det finns väl ingenting som hindrar att även "ni som jobbar" kan ha lite roligt även på måndagar?
Jag såg vad du skrevJag skrev oftast börjar jobbveckan med måndag om du missade det.
Skrev aldrig att inte "vi som jobbar" inte kan ha roligt på en måndag heller.
WiiiiiiiiiiiiNaaw han skulle skicka hjärtan men det blev bara frågetecken.
Jag fick ringa och fråga vad han menade
Nu ligger jag här och ler för mig själv.
Skulle nog kunna vänja mig vid sånt här
Jag såg vad du skrev
Om du testar det där med att inte hata dem så kanske måndagarna blir lite enklare?
Har fröken käkat taggtråd o rakblad till frukost?Alltså dom dagarna man avskedat folk känns riktig jäkla illa just när man upplevt dom.
KBT kan du leka med någon annan. Jag behöver ingen hjälp med att tycka om måndagar.
Har fröken käkat taggtråd o rakblad till frukost?
Vad fan gör du uppe nu
Jag håller med dig när det gäller psyk snackVaknade av nästäppa och ryggsmärtor
Ger upp försöken att somna om eftersom klockan ändå ringer om 1 timme.
Nu är det TISDAG
Har bara svårt för psykologi snack....
PST frukost är ej intagen ännu, blir nog snällare efter en kopp kaffe
Så vart ute på långpromenad med vovvarna. Regnet vräker ner och det blåser. Så det regnade från alla håll och kanter. Uppifrån, nerifrån och från sidan
Fördelen med VAB är att jag kan krypa ner i sängen igen efter promenaden
Apropå måndagar, jag som jobbar skift har flera måndagar i veckan. Så det kan bli värre @ainasoja. Tänk om du haft TVÅ måndagar i veckan
(Som kompensation så har jag fler fredagar och lördagar . Men måndagar alltså )