Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Operation bokat tills på Måndag, då blir jag godkänd för flygning förhoppningsvis två dagar innan flyget till Sverige :)

Känner mig fortfarande nere, men fick inte så mycket sömn i natt. Så fort jag har lite energi så slår ångest till och då kan jag inte somna utan jag är vaken tills jag är helt slut :crazy:

Förresten, första mötet med psykologen två dagar efter operation. Vet inte om det funkar, kan man prata eller? Är det någon som har tagit ut halsmandlarna och vet om det funkar att prata i en timme två dagar efteråt? Jag glömde fråga kirurgen :(

Sitter på buss nr 2 till jobbet. Det regnar lite lätt dugg regn.
I em kommer min BS hem till mig. Vi ska laga mat

Nåja snorig hostig och pms vecka , allt i ett :laugh::wtf:

Hästarna är ute och när jag skulle börja fodra till hästarna så såg jag en mus/råtta springa över stallgången

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
567
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama