Tycker rackaren att det är skönt att vara hemma nu?Städar med lätt hjärta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker rackaren att det är skönt att vara hemma nu?Städar med lätt hjärta!
Man behöver inte ens kunna det efter att man fått körkort,det finns verkstäderOj.
Och nej du behöver inte kunna allt i motorn mm innan du börjar köra.
Det händer bara om man har en fransos.......Tyvärr händer det att även den lokala verkstaden går bet och vidarebefordrar en till märkesverkstaden 6 mil bort . Och där får man vänta länge.
Tycker rackaren att det är skönt att vara hemma nu?
Oxi hej o hå, är bra skit,man kan flygaHar haft lång sovmorgon idag.
Tittar på dumburken men där är det mest repriser.
Knät är för jävligt idag. Vill inte ta mina starkaste värktabletter. Dem mår man skir av tror jag? OxiNorm?
Förståeligt! Men gud så sköntJAAAA!
Han ligger mest och sover - går något varv i huset, äter lite, gosar massor och sover igen. tre månader på helspänn gör nog att han är ganska utmattad
Antagligen har de från början blivit pålurade moderna färger från folk som kan det där med marknadsföring. Ett fiffigt argument är ju det där med torktid.Det finns ju liksom en anledning till att proffsmålarna övergett den och vissa andra typer av färger.
Vet ni förresten att den vanligaste färgen innehåller PVA (Polyvinylalkohol) som bindemedel och att PVA är en kristidsuppfinning sen 40-talet? Det är många av dom uppfinningarna som används än idag då dom visade sig fungera mycket bättre än traditionella medel och metoder.
En annan kristidsuppfinning var Onduline-plattor, ett takläggningsmaterial av impregnerad pressad papp och det finns vissa tak som har det än och som täcktes på 40-talet.
Jag följer med!Funderar på att säga upp mig från mitt liv och köpa en enkelbiljett till typ Thailand
Det var ju inte direkt så alternativen stod som spön i backen och den här hade ingen historik av att vara ett måndagsex.Det händer bara om man har en fransos.......
Det händer bara om man har en fransos.......
Det var ju inte direkt så alternativen stod som spön i backen och den här hade ingen historik av att vara ett måndagsex.
Det är lite tröttsamt att få gliringar för val av bil. För var hittar man en bil som får dra minst 1400 kg, som är bensinsnål (denna drar 0.63 på landsväg), som inte är en rosthög och inte kostar en förmögenhet? Det är ganska svårhittat. Jag letade en månad.
Den som väntar på något gott...Väntar och väntar...
Väntar alldeles för länge!Den som väntar på något gott...
Så är det jämt! Väldigt konstigt det där!Väntar alldeles för länge!