Nej.. Det liksom bara sköljde över mig. Hoppas att det beror på att jag sovit dåligt. Vet inte alls hur jag ska lösa det hela.
Sova dåligt gör verkligen att annat blir värre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej.. Det liksom bara sköljde över mig. Hoppas att det beror på att jag sovit dåligt. Vet inte alls hur jag ska lösa det hela.
Sova dåligt gör verkligen att annat blir värre.
Det finns ju liksom en anledning till att proffsmålarna övergett den och vissa andra typer av färger.Jag skulle ge mig på att försöka måla mitt kökstak med andra lagret färg. Vad händer? Jo, det är problem med färghelvetet.
Aldrig mer äggoljetempera.
Leker?
Vadå,,,,,,,,skulle jag,,,,,,??Inte reta ansjovisen nu
Tyvärr händer det att även den lokala verkstaden går bet och vidarebefordrar en till märkesverkstaden 6 mil bort . Och där får man vänta länge.
Lekte dom i lokala verkstaden korkade och hjälplösa tjejer?
Om allt inte funkar så lyser det en skiftnyckel i displayen.
Då ringer man verkstan och leker korkad och hjälplös tjej
Funderar på att säga upp mig från mitt liv och köpa en enkelbiljett till typ Thailand
Funderar på att säga upp mig från mitt liv och köpa en enkelbiljett till typ Thailand
Isf lär det väl bli asdyrt?
Enda gången "korkade tjej-kortet" har funkar för mig är vid poliskontroller
Jag kan nog vänta tre dagar, sen får du nog försöka smuggla ut mig från sluten psykvårdOm du kan vänta 2,5 år så följer jag med
Har faktist alltid funkat för min del.
Jag skulle aldrig betala mer. Bara för att jag spelar korkad innebär det inte att jag är det
En som gör att du inte blir ensam ikväll tycker jag!Ska packa hem barnet och mig till mormor. Barnvakt ikväll/natt är avtalat med båda parter. Ska åka och köpa ny telefon tror jag, och sen ska jag försöka komma på vad jag ska skicka för snap för att göra det hela till en bra kväll
Jag kan nog vänta tre dagar, sen får du nog försöka smuggla ut mig från sluten psykvård
Nä jag kan nog åka var som, bara det är ett varmare landTänkt samma tanke ibland. Dock inget sug efter just Thailand