Så illa var det inteLäste '' vräkt mig ''
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så illa var det inteLäste '' vräkt mig ''
Han skulle ut med jobbet och äta och gå ut sedan.
Jajja just nu orkar jag inte lägga ner någon energi på det ens. Han får komma hit nästa gång jag har en lucka helt enkelt.
Fast det kan man göra utan att dricka, faktist Det är ofta till och med trevligare, speciellt när man slipper bakfyllan (jag blir oerhört bakis t.ex och har insett att när jag lyckas så räcker det med ett glas vin).
Mina kissebarn var inte ute lång stund idag. Eller, hon gick inte ut alls, den andre var ute några minuter. Efter att ha rusat runt och knölar ihop varenda matta ligger dom nu på varsin favoritplats och sover.Katten vände på tröskeln idag. Novemberregn är inte hennes grej.
Jag ska packa in Slyngelhästen i lådan och åka och visa för Tränaren att jag är duktig på att få unghästar att visa vad de vill Men jag resonerar som så att det är ju bra om han visar upp sitt sämsta uppförande när vi betalar dyrt för att få hjälp Slyngelhästen är inte dum, men en Slyngel modell omogen med bristande koncentrationsförmåga
Prova att starta om och vänta ett tag. Min lur är hopplös på att tappa kontakterna vid en uppdatering, men med en omstart brukar den skärpa till sig.Vaknar och inser att alla mina kontakter till mobilen är borta?
För övrigt bara sovit i kortare stunder hela natten...
Petar i mig en lättare frukost för att orka träna sen ska vi hem och njuta av helgfrukost!
Andas! Det mesta med teorin är ganska logiskt ändå. Ska du skriva prov snart eller vad är anledningen till paniken? (Jag orkar inte läsa hela den här tråden nu, så jag har säkert missat något)
Näh du har inte missat något jag ska börja intensivkurs på måndag och vill kunna teorin innan jag börjar köra. Jo, det mesta verkar ganska logiskt, men det är när man ska börja rabbla alla skäl och ffa alla saker om bilens motor. Tjoooock bok känns oöverstiglig just nu. Men kanske att läsa boken med traffikmäresförklaringar är en bra idé innan man försöker göra provet
Stod över jakten idag för att göra en insats i hemmet... Det börjar bli lite katastrofvarning här hemma. Jag skulle även behöva sätta mig ner och titta på min PP inför måndagens historielektion och så måste jag försöka planera lite för svenska lektionen, jag har en känsla av att jag måste fylla ut tid åt en medstudent.