Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
@MJLee: Jag kan alldeles för mycket mer än vad jag någonsin velat veta om vad som är vad i motorn pga körande av rishögar :cautious:

Till skillnad från en bekant som inte visste var hen skulle fylla på spolarvätskan :laugh: Jag pekade på var men inte sjutton att jag gjorde det som hens partner. Något ska man kunna göra själv :devil:

Är vid liv efter att drömt mardrömmar om småbarn hela natten. En bekant frågade mig igår om jag kunde vara barnvakt (människan måste vara desperat). Detta utlöste att jag drömde mardrömmar om att ungen smetade in hela min lägenhet med bajs :turd: och drömmen avslutades med att den helt plötsligt kolade av. Jag vaknade precis innan jag skulle försöka gömma undan kroppen och hitta på en "bra" ursäkt inför föräldrarna :rofl:

Är vid liv efter att drömt mardrömmar om småbarn hela natten. En bekant frågade mig igår om jag kunde vara barnvakt (människan måste vara desperat). Detta utlöste att jag drömde mardrömmar om att ungen smetade in hela min lägenhet med bajs :turd: och drömmen avslutades med att den helt plötsligt kolade av. Jag vaknade precis innan jag skulle försöka gömma undan kroppen och hitta på en "bra" ursäkt inför föräldrarna :rofl:
:rofl::rofl::rofl::rofl:

Oj. Läs inte allt på engång!

Och nej du behöver inte kunna allt i motorn mm innan du börjar köra.
Klart man måste kunna, och hur ABS och antislir-antisladdsystemet är uppbyggt i detalj för att inte tala om elektroniska styrsystemet och Can-Bus systemet till hela fordonet är uppbyggt i detalj. Alltså, hur skulle det se ut om alla åkte omkring och inte visste hur bilen är uppbyggd i detalj? :angel:

Klart man måste kunna, och hur ABS och antislir-antisladdsystemet är uppbyggt i detalj för att inte tala om elektroniska styrsystemet och Can-Bus systemet till hela fordonet är uppbyggt i detalj. Alltså, hur skulle det se ut om alla åkte omkring och inte visste hur bilen är uppbyggd i detalj? :angel:

Om allt inte funkar så lyser det en skiftnyckel i displayen.

Då ringer man verkstan och leker korkad och hjälplös tjej :angel:

Jag skulle ge mig på att försöka måla mitt kökstak med andra lagret färg. Vad händer? Jo, det är problem med färghelvetet.

Aldrig mer äggoljetempera.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 051
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 573
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
601
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama