Jag somnade lite bara juWell darnit. Jag tror att jag skrämde någon, ska man inte typ skrika när man vill bli vän med någon ... kanske?
Jag får återgå till att titta på Mythbusters
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag somnade lite bara juWell darnit. Jag tror att jag skrämde någon, ska man inte typ skrika när man vill bli vän med någon ... kanske?
Jag får återgå till att titta på Mythbusters
Jag har haft körkort i 15 år tror jag, och jag kan fortfarande inte ens hälften av vad som finns i motornOj. Läs inte allt på engång!
Och nej du behöver inte kunna allt i motorn mm innan du börjar köra.
Är vid liv efter att drömt mardrömmar om småbarn hela natten. En bekant frågade mig igår om jag kunde vara barnvakt (människan måste vara desperat). Detta utlöste att jag drömde mardrömmar om att ungen smetade in hela min lägenhet med bajs och drömmen avslutades med att den helt plötsligt kolade av. Jag vaknade precis innan jag skulle försöka gömma undan kroppen och hitta på en "bra" ursäkt inför föräldrarna
heartheartheartKänner mig jätteledsen.
Klart man måste kunna, och hur ABS och antislir-antisladdsystemet är uppbyggt i detalj för att inte tala om elektroniska styrsystemet och Can-Bus systemet till hela fordonet är uppbyggt i detalj. Alltså, hur skulle det se ut om alla åkte omkring och inte visste hur bilen är uppbyggd i detalj?Oj. Läs inte allt på engång!
Och nej du behöver inte kunna allt i motorn mm innan du börjar köra.
Klart man måste kunna, och hur ABS och antislir-antisladdsystemet är uppbyggt i detalj för att inte tala om elektroniska styrsystemet och Can-Bus systemet till hela fordonet är uppbyggt i detalj. Alltså, hur skulle det se ut om alla åkte omkring och inte visste hur bilen är uppbyggd i detalj?
Det är ju inget bra
Tyvärr händer det att även den lokala verkstaden går bet och vidarebefordrar en till märkesverkstaden 6 mil bort . Och där får man vänta länge.Om allt inte funkar så lyser det en skiftnyckel i displayen.
Då ringer man verkstan och leker korkad och hjälplös tjej
Leker?Om allt inte funkar så lyser det en skiftnyckel i displayen.
Då ringer man verkstan och leker korkad och hjälplös tjej