Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Thailand är visserligen varmt men styret där är ju inte helt fräscht. Känns också som att turismen urartat där. Vill jag komma bort så känns det ju lite udda att hamna i "lilla Sverige" med gräddan av galningar typ folk med enda mission att supa sönder sig i "semesterparadiset"

Finns gott om andra orter än semesterorter i Thailand.

Finns gott om andra orter än semesterorter i Thailand.

I know. Min kusin bor där sen några år tillbaka. Har du varit mkt där?

Hade jag velat ha bra klimat, kritvita stränder där jag kunde vara mer ifred samt inga hotellkomplex eller likn hade jag dragit till Isla Holbox (Mexico). Det kommer nog vara sönderturistat inom 2-3 år dock

Senast ändrad av en moderator:
Tyvärr händer det att även den lokala verkstaden går bet och vidarebefordrar en till märkesverkstaden 6 mil bort :cautious:. Och där får man vänta länge.

Jag hade en Opel Vectra förut. Den var på tre olika verkstäder i totalt fyra månader, när jag till slut fick tillbaka den (svindyrt blev det, hade lika kunna köpt ny bil) så visste de fortfarande inte vad som var felet. Tre sidor med felkoder fick de ut. Nu har jag en Volvo :D

Jag höll på att hamna på Mallis över vintern men det sket sig, hotellet som jag gjorde dealen med bytte ägare och har bommat igen för helrenovering. "Hur jag skulle bo"? I ett fd. förråd längst ner i källaren och vara lite allt-i-allofixare och tom. få tillgång till bil och fickpengar och gratis käk.
Jaja, det gick som vanligt, här sitter jag och eldar, dricker kaffe och tar en tur till sopcontainrarna för att leta mat. Nää ja ä in bitter! :meh:

Jahaja, då har jag kommit ur morgonrocken och fyllt på mat åt fåglarna. Antar att jag borde ta tag i lite mer, det finns ju en del om man tittar runt lite :angel:
Eller också tar man en mugg kaffe till, tittar på tv-tablån, fastnar framför burken och surfar på datorn,,,,,,,,,,och så gick den dan. :o

Så har jag aldrig gjort, nää då. :angel:

Har haft lång sovmorgon idag.
Tittar på dumburken men där är det mest repriser.
Knät är för jävligt idag. Vill inte ta mina starkaste värktabletter. Dem mår man skir av tror jag? OxiNorm?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 046
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 573
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
601
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?