Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä jag kan nog åka var som, bara det är ett varmare land
Thailand är visserligen varmt men styret där är ju inte helt fräscht. Känns också som att turismen urartat där. Vill jag komma bort så känns det ju lite udda att hamna i "lilla Sverige" med gräddan av galningar typ folk med enda mission att supa sönder sig i "semesterparadiset"
Finns gott om andra orter än semesterorter i Thailand.
I know. Min kusin bor där sen några år tillbaka. Har du varit mkt där?
Aldrig varit på solsemester pga att jag inte fixar mer än +25 grader så nej.
Däremot har jag nära vänner med hus i Thailand.
Tyvärr händer det att även den lokala verkstaden går bet och vidarebefordrar en till märkesverkstaden 6 mil bort . Och där får man vänta länge.
Då bör du nog hoppa över både Thailand och Karibien! även Medelhavet på sommarhalvåret
Tänk vad olyckliga vi skulle vara om vi inte hade vädret och temperaturen att skylla på och gnälla om.Även Sveriges sommar ibland
Tänk vad olyckliga vi skulle vara om vi inte hade vädret och temperaturen att skylla på och gnälla om.
Jag gnäller ju också över både för mycket och för lite värme och vaf. skulle jag då hitta på att gnälla om???
Eller fis på tvären.Nageltrång?
Eller också tar man en mugg kaffe till, tittar på tv-tablån, fastnar framför burken och surfar på datorn,,,,,,,,,,och så gick den dan.Jahaja, då har jag kommit ur morgonrocken och fyllt på mat åt fåglarna. Antar att jag borde ta tag i lite mer, det finns ju en del om man tittar runt lite
Eller också tar man en mugg kaffe till, tittar på tv-tablån, fastnar framför burken och surfar på datorn,,,,,,,,,,och så gick den dan.
Så har jag aldrig gjort, nää då.
Eller fis på tvären.
Nähä dags att hälla ner sig i overallen och starta lastaren och åka till grannen och fixa vattnet.
Alltså jag ligger kvar i sängen