Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska ta och gå ut en stund och umgås med ponnyerna. Typ serva thermobaren och lukta på Bjäldra för att se om hon behöver bad eller inte. Vet inte om klippmaskinen klarar hennes päls både tjock och geggig...

Fick fart på grabbarna hemma.... genom att berätta att jag är less på att ta hand om allt.

Det är inget hotell.... det ser ärligt talat ut som ett bombnedslag hemma och det enda dom gör är att sitta vid sina datorer :rage:
Har du två ungar? Trodde du bara hade en? :eek: Eller vänta nu... Har jag ett svagt minne av någon kompis som skulle bo där? :idea::confused:

Har du två ungar? Trodde du bara hade en? :eek: Eller vänta nu... Har jag ett svagt minne av någon kompis som skulle bo där? :idea::confused:

Har en unge och hans kompis hemma.

Jag flippar snart på deras lathet. Nu ska dom få dammsuga, skura och rensa kattlådan.

Jag är snäll till en viss gräns men när gränsen är nådd är jag fruktansvärt otrevlig.

Just nu är jag det sistnämnda :angel:

Jag ska roa mig med att åka och handla och gå ensamtid :D

Trött som as, har backat pepparkakor med kidsen och tänkte byta gardiner. Men all ork tog slut efter maten :wtf: Ungarna är det fullt ös på däremot

Jag pausar efter att återigen nästan stuckit iväg en timma för tidigt till en fest. Jag blir visst aldrig klok på den här studentikosa ovanan att börja fester mitt på eftermiddagen O_o Slutar med att jag är på tok för tidig istället, av ren stress att komma iväg.

Idag är Annie gratis om någon har vägarna förbi!

Granntjejen skulle för första gången rida själv på Pinnen (annars brukar mamma gå bredvid, tjejen är 11 år) och både hon och Pinnen skötte sig superbra.

Annie däremot :banghead: , så fort vi kom in i stallet arbetade hon upp sig till hysteri. Det slutade med att hon reste sig och fick frambenet över grimskaftet så att hon fastnade. Som tur är så var det lätt att lossa och det blev inga skador av bravaden. Kände inte alls för att rida henne utan tog på träns och gick en promenad när granntjejen red. När vi kom in i stallet blev Annie hysterisk igen och vägrade äta sin mat. Hon bara snurrade runt i boxen och försökte hoppa över boxdörren.

Jag hoppas att det är hjärnspöken. Hon var superfin igår och så här har hon inte betett sig sen förra vintern. På't igen imorgon och på måndag kommer min equiterapeut. Hon får känna försiktigt så får vi se om det är läge för undersökning på klinik eller inte.

Nu ett bad!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 046
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 573
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
601
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix