Jag ska åka och shoppa ny telefonSå är det jämt! Väldigt konstigt det där!
Vi ska äta lite lunch och sen åka och kolla på kök på riktigt nu när vi har pengar till det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska åka och shoppa ny telefonSå är det jämt! Väldigt konstigt det där!
Vi ska äta lite lunch och sen åka och kolla på kök på riktigt nu när vi har pengar till det.
Jag hade tidsbrist. Hade jag fått leta ett halvår hade jag blivit utan bil. Den jag hade trodde jag inte skulle gå igenom besiktningen nämligen.En månad är inte så hemsk lång tid. Vi letade i ett halvår efter våran Volvo.
Har du två ungar? Trodde du bara hade en? Eller vänta nu... Har jag ett svagt minne av någon kompis som skulle bo där?Fick fart på grabbarna hemma.... genom att berätta att jag är less på att ta hand om allt.
Det är inget hotell.... det ser ärligt talat ut som ett bombnedslag hemma och det enda dom gör är att sitta vid sina datorer
Ok. Men jag vet inte om jag vågar ta demOxi hej o hå, är bra skit,man kan flyga
Har du två ungar? Trodde du bara hade en? Eller vänta nu... Har jag ett svagt minne av någon kompis som skulle bo där?
Vad tråkigtSambon verkar inte riktigt förstå när jag försöker förklara hur jag mår