Sambon verkar inte riktigt förstå när jag försöker förklara hur jag mår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sambon verkar inte riktigt förstå när jag försöker förklara hur jag mår
Jag både har och kör tyskt sen 1800 frös kallt,har sällan eller aldrig problemEller tysk (Opel)
Jag både har och kör tyskt sen 1800 frös kallt,har sällan eller aldrig problem
Jag letade 8 mån innan jag köpte passaten,fast den skulle egentligen varit en MondeoDet var ju inte direkt så alternativen stod som spön i backen och den här hade ingen historik av att vara ett måndagsex.
Det är lite tröttsamt att få gliringar för val av bil. För var hittar man en bil som får dra minst 1400 kg, som är bensinsnål (denna drar 0.63 på landsväg), som inte är en rosthög och inte kostar en förmögenhet? Det är ganska svårhittat. Jag letade en månad.
Jag har jobbat på BIlia haga norra så volvo är aldrig att alternativ för mig.Jag hade två Opel innan som var klockrena, den tredje var ett riktigt måndagsexemplar. Vågade inte chansa igen så nu är det Volvo som gäller.
Jag hade två Opel innan som var klockrena, den tredje var ett riktigt måndagsexemplar. Vågade inte chansa igen så nu är det Volvo som gäller.
Så lång tid utan bil hade inte funkat för mig. Förvisso hade jag fått köra fram till nyår med gammelbilen, men den ville jag sälja innan det blev körförbud på den. Därför var det bråttom att hitta en annan och en tillfällig bil som inte uppfyllde kraven ville jag inte heller ha. Både att köpa och sälja bil är så sjukt jobbigt att jag verkligen ville slippa fler byten.Jag letade 8 mån innan jag köpte passaten,fast den skulle egentligen varit en Mondeo
Jag hade samma problem med mondeon (innan passaten) den hade gått modiga 28000 mil och hade aldrig gått igenom bes utan minst 2-3st 2 or och det var inte värt att lägga pengar på att laga den.Så lång tid utan bil hade inte funkat för mig. Förvisso hade jag fått köra fram till nyår med gammelbilen, men den ville jag sälja innan det blev körförbud på den. Därför var det bråttom att hitta en annan.
Nä jag kan nog åka var som, bara det är ett varmare land
Jag hade planerat att laga min gammelbil men fick se mig slagen av tidsbrist och att rostskadorna gått för långt.Jag hade samma problem med mondeon (innan passaten) den hade gått modiga 28000 mil och hade aldrig gått igenom bes utan minst 2-3st 2 or och det var inte värt att lägga pengar på att laga den.
Men jag visste ju att det var dags att pensionera den så jag började leta i god tid,ändå fick jag ta till nödlösningen o köpa en passat,men till våren blir det Ford igen.Om jag hittar det jag vill ha.
Och PS,Du måste tåla att man retas lite med dig.......
Isf lär det väl bli asdyrt?
Enda gången "korkade tjej-kortet" har funkat för mig är vid poliskontroller
Det är egentligen mot mina principer dock men nöden har väl ingen lag ... eller ngt
Det vore nåt det. Allt som innebär att jag får komma iväg från stress och uppleva lite värme samtidigtDjibouti! Ashett! Iallafall på sommaren, nu är det lagom, sådär så att man kan sova under på en strand under stjärnorna...
Att vara husägare är tröttsamt och en to do lista finns alltid,man får helt enkelt blunda eller spela struts ibland,jobbet försvinner inte och ibland är det bara vill ha jobb och inte måste jobb.Jag hade planerat att laga min gammelbil men fick se mig slagen av tidsbrist och att rostskadorna gått för långt.
Just nu är jag inte alls på humör att bli retad med. Jag önskar jag kunde göra något roligt och kreativt i stället för att bara jobba på min göra-lista som är oändlig. Det är tröttsamt. Ibland funderar jag t.o.m. på att sluta rida för det tar så mycket tid och att jag är så hopplöst obegåvad. Jag kommer ju ingen vart ändå.
Det "hjalplosa" kortet brukar inte funka sarskilt bra i Sverige i min experience.