Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varierar mellan självplågeri - läsa min bukeblogg ett antal år tillbaka och spela wartune. Jag vet inte vilket som är mest uppbyggligt...

Behöver gå och lägga mig men panikar över den förbannade körkortsteorin! Det bara snurrar i skallen av alla vägmärken och kvadrat av bromssträcka och väjningsplikt, bakhjulssladd och axelnåntingnånting. Hjälp det här kommer att gå fullständigt åt helvete :arghh: :nailbiting:

Behöver gå och lägga mig men panikar över den förbannade körkortsteorin! Det bara snurrar i skallen av alla vägmärken och kvadrat av bromssträcka och väjningsplikt, bakhjulssladd och axelnåntingnånting. Hjälp det här kommer att gå fullständigt åt helvete :arghh: :nailbiting:
Andas! Det mesta med teorin är ganska logiskt ändå. Ska du skriva prov snart eller vad är anledningen till paniken? (Jag orkar inte läsa hela den här tråden nu, så jag har säkert missat något)

En bekanting skrev till mig för en liten stund sedan att han skulle cykla förbi här snart och undrade om jag ville komma ut och säga hej. Jag hade egentligen lagt mig, men drog snabbt på mig något som liknade kläder och gick ut, hur trött och virrig som helst :rofl:

Meeen jag behövde det. Den där människan är så lugn och klok, får mig alltid på bra humör och det var precis likadant nu. Herregud, om åtminstone hälften av jordens alla män hade varit som honom, då hade världen varit hur bra som helst. Jag är så glad att jag får träffa honom och prata lite då och då.

Ge och ta, bra grannar ska man vara rädd om :love:
Exakt och jag har alltid ställt upp för mina grannar som jag sett som mina vänner, grannsämja bygger på tillit och att lösa problem istället för att skapa problem och inte trampa på varann utan bana väg åt varann istället. Alla har något att bidra med även om en del har fullt med tummar överallt och ingen är så dum att dom inte kan lära sig saker och jag delar gärna med mig av min kunskap.

Det finns dock bara 4 grannar som jag klampar in hos utan att knacka först, min bästa lekkamrats familj, bondekompisen, en annan fd. granne från förra stället och så näst närmsta grannen där vi springer hos varann som om vi bodde hos varann. :D
Dom behöver inte bussa hunden på mig för det gör den utan tillsägelse. :laugh:

Exakt och jag har alltid ställt upp för mina grannar som jag sett som mina vänner, grannsämja bygger på tillit och att lösa problem istället för att skapa problem och inte trampa på varann utan bana väg åt varann istället. Alla har något att bidra med även om en del har fullt med tummar överallt och ingen är så dum att dom inte kan lära sig saker och jag delar gärna med mig av min kunskap.

Det finns dock bara 4 grannar som jag klampar in hos utan att knacka först, min bästa lekkamrats familj, bondekompisen, en annan fd. granne från förra stället och så näst närmsta grannen där vi springer hos varann som om vi bodde hos varann. :D
Dom behöver inte bussa hunden på mig för det gör den utan tillsägelse. :laugh:

Vill med ha dig som granne, jag skulle sänka din livskvalitet totalt men tror vi skulle ha skoj. :rofl:
Senast jag kollade hittade jag inte något bra hus (läs lagom prislapp ex. moms) i din närhet tyvärr men behave jag ger inte upp så lätt. :devil:

Jag sitter och glor på Person of interest och känner mig lite hoptryckt, när ryggen ballar ur hjälper bara kamfersalva till kor, några piller jag fick en jätteburk av från en veterinär för många år sen och ett neoprenebälte. Tänk gammaldags korsett som är 1/3-del mindre i omkrets än mig och nästan inte går att tränga över arslet.

Vill med ha dig som granne, jag skulle sänka din livskvalitet totalt men tror vi skulle ha skoj. :rofl:
Senast jag kollade hittade jag inte något bra hus (läs lagom prislapp ex. moms) i din närhet tyvärr men behave jag ger inte upp så lätt. :devil:
"Sänka min livskvalitet", är det ens möjligt att försöka med? Jag tror du skulle misslyckas kapitalt. :p

@Red_Chili Härligt det låter, bra du gick ut :banana:

Jag gjorde tvärtom och nekade manligt besök som ville komma hit för en liten sund sen Öööh jag hade skrämt slag på han totalt har intagit raggsocks och pyamasmys läge typ. Eller rättare sagt mysbyxor och sunktröja och håret ser ut som det fastnat i väggkontakten.
Sunka runt efter en trevlig dag med en rar kompis är ju inte fel :o
Jag brukar drälla in hos grannen i tröja och fleecetights vintertid när jag hängt av mig vinteroverallen, här har vi noll och ingen klädkod och jodå, vi kan se ut som skogstroll ibland hela bunten. :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 074
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 051
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 575
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
604
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama