Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Särbon började jiddra om att jag inte behövde åka till honom för han kommer bara vara tråkig och bakis imorgon mm mm mm

Jag ruttna totalt och stannar hemma och låter han vara bakis och trött i sin fucking ensamhet. Får väl ses nästa gång jag har en lucka i kalendern och det är den 17/12.

Idag är inte rätt dag att krångla med mig.... Nu tänker jag faktiskt sova för denna dagen och hela jäkla veckan har varit ett helvete.
:heart

Lider just nu av massiv separationsångest. Klippte av runt 10-15 cm av mitt hår eftersom att det under senaste halvåret tunnats ur något, och riskerar att göra det lite ytterligare. Det ser ju tjockare och finare ut, men jag känner mig trist utan mitt långa hår. Det var över 60 cm, så det är ju rätt långt ändå. MEN ÄNDÅ. wäwäwä :cry:

Går ut med hunden som rullar sej i snön med stort välbehag. Sen går vi hem och jag hittar en stor fet fästing i pälsen :yuck: och den levde! Så jag gjorde en liten brasa i en ansjovisburk - poff!
Vad är rekordet för vintriga fästingar?

Imorgon ska jag låta närmsta grannen på andra sidan vägen vara rörmokare och slamsugare för vi ska suga rent deras brunn och bottna ur den och sänka bottenventilen för dom har dåligt med vatten pga. låg vattennivå nu. Han kan inget om rörmokeri eller slamsugning eller brunnar öht. och hade jag inte fått ryggskott så hade jag fixat det hela men nu får jag vara arbetsledare istället. Jaja, huvudsaken dom får bra med vatten igen för sinande brunn och 2 småbarn i huset funkar inte. Tur jag har egen slamsug och egen spegelsvets så vi kan suga ur brunnen och jag kan skarva sugledningen.
Ge och ta, bra grannar ska man vara rädd om :love:

Hahaha ja imorgon ska jag jobba :D

Fast hemma vid datorn så då kan jag sitta i pyjamas vid köksbordet och håret åt alla håll och kanter :o

Har inget vin så det får bli godis :love:
Efter den här märkliga veckan gick jag in och köpte en flaska vin. Tycker jag behöver.

Och nu ska jag vara helt ensam och inte säga något alls. Allt för att kunna säga så mycket mer på lektionerna i veckan. Min hals är inte samarbetsvillig. Lite besvärligt när man lever av att prata.

Min favoritkollega flyttar till ett anat kontor på måndag så vi hade avtackning. Han blev känslosam och fick en tår i ögat när jag frågade hur han hade tänkt sig att jag skulle klara mig utan honom.... Han har varit min dagliga glada support. ;)

Så, veckan avklarad. Nu kan allt bara bli bättre.

Skulle gå raka vägen hem pga har plåtning kl 08 imorgon MEEEEEN hamnade på ett hak. En snubbe kommer fram och bara "har sett er förut men inte vågat snacka med er för ni verkar så coola". Detta utlöste en skrattsalva. Kvarterets tanter liksom :rofl:
Nu kör vi 90-tals hits och barrunda! Spice up your life! Ahhhhh :D

I kväll har jag skrattat på nya jobbet så tårarna sprutade :rofl: underbara kollegor och härliga gamla tanter och gubbar, japp jag gillar mitt jobb! :D

Dessvärre fick jag besked om min vän som haft fyra underbara hundar i flera år, förlorade en förra året i cancer, en för ca 1,5 vecka sen pga av tumörer i nosen men som ändå blev gammal och i dag fick hennes andra hund akut hjärtsvikt och fick somna in bara 7 år gammal :cry: Den som är kvar är nu 15 år och lever på sista versen...hundarna är hon och mannens liv och jag lider verkligen med dom :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 074
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 051
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 575
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
604
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama