Skenet bedrar på kanal sju nu
@stjarnhimmel
@stjarnhimmel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Särbon började jiddra om att jag inte behövde åka till honom för han kommer bara vara tråkig och bakis imorgon mm mm mm
Jag ruttna totalt och stannar hemma och låter han vara bakis och trött i sin fucking ensamhet. Får väl ses nästa gång jag har en lucka i kalendern och det är den 17/12.
Idag är inte rätt dag att krångla med mig.... Nu tänker jag faktiskt sova för denna dagen och hela jäkla veckan har varit ett helvete.
Ge och ta, bra grannar ska man vara rädd omImorgon ska jag låta närmsta grannen på andra sidan vägen vara rörmokare och slamsugare för vi ska suga rent deras brunn och bottna ur den och sänka bottenventilen för dom har dåligt med vatten pga. låg vattennivå nu. Han kan inget om rörmokeri eller slamsugning eller brunnar öht. och hade jag inte fått ryggskott så hade jag fixat det hela men nu får jag vara arbetsledare istället. Jaja, huvudsaken dom får bra med vatten igen för sinande brunn och 2 småbarn i huset funkar inte. Tur jag har egen slamsug och egen spegelsvets så vi kan suga ur brunnen och jag kan skarva sugledningen.
Vilket program letar ni efter?Sitter i soffan hemma hos @Killaloe
Har sett en halvdålig film, ätit toast, chips och toffifee Nu letar vi efter ett specifikt avsnitt av say yes to the dress går sådär!
Vi hittade detVilket program letar ni efter?
Efter den här märkliga veckan gick jag in och köpte en flaska vin. Tycker jag behöver.Hahaha ja imorgon ska jag jobba
Fast hemma vid datorn så då kan jag sitta i pyjamas vid köksbordet och håret åt alla håll och kanter
Har inget vin så det får bli godis