Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en langsammare morgon an pa flera ar. Tur att mina tjejer ar talmodiga ... Valpis har redan fatt promenad men tjejerna ar inte interesserade forran betydligt senare.
Det ar riktigt ruskigt att se vilka Trump valjer till sitt kabinett.:arghh:

Särbon började jiddra om att jag inte behövde åka till honom för han kommer bara vara tråkig och bakis imorgon mm mm mm

Jag ruttna totalt och stannar hemma och låter han vara bakis och trött i sin fucking ensamhet. Får väl ses nästa gång jag har en lucka i kalendern och det är den 17/12.

Idag är inte rätt dag att krångla med mig.... Nu tänker jag faktiskt sova för denna dagen och hela jäkla veckan har varit ett helvete.

Särbon började jiddra om att jag inte behövde åka till honom för han kommer bara vara tråkig och bakis imorgon mm mm mm

Jag ruttna totalt och stannar hemma och låter han vara bakis och trött i sin fucking ensamhet. Får väl ses nästa gång jag har en lucka i kalendern och det är den 17/12.

Idag är inte rätt dag att krångla med mig.... Nu tänker jag faktiskt sova för denna dagen och hela jäkla veckan har varit ett helvete.
:heart:heart Kram!

Omväxlande dag på jobbet följt av fika hemma och sen stallet med mamma och dotter. Dottern visade sin mormor hur fint hon kan rida lätt :)
Nu har vi ätit kvällsmat och väntar på pappa. Beräknad ankomst 21.00.

Jag sitter vid biografen och väntat på att vi får gå in på bion. fantastiska vidunder och vart man hittar dom ska vi se. Skickade mess till familjen om nån ville följa, då visade det sig att brorsorna och Kent hade bokat redan (Tack för att ni tänkte på mig :meh:) men tur nog var det en ledig plats bredvid dom.

Jag sitter vid biografen och väntat på att vi får gå in på bion. fantastiska vidunder och vart man hittar dom ska vi se. Skickade mess till familjen om nån ville följa, då visade det sig att brorsorna och Kent hade bokat redan (Tack för att ni tänkte på mig :meh:) men tur nog var det en ledig plats bredvid dom.
Åhh jag vill se den igen!

Är dålig i magen :turd::turd:
Väntar på kallelse till rgt av magen. Har fått jaga rgt-mottagningen hela veckan. Men ingen svarar...:mad:
Har nu gått in på Mina vårdkontakter och därigenom kontaktat rgt-mottagningen (ackis). Få se om jag får svar. Annars får jag fortsätta jaga dem...:devil:
Ska på ÅB hos min magläkare den 12/12, så innan dess måste jag ha kommit dit. Annars får jag boka om tiden, igen...:eek:

Försöker hålla mig över ytan... Jag har visserligen fantastiskt roligt på min praktik men det tar på krafterna att dels försöka planera lektioner, genomföra dem, försöka få klassen att göra det jag har tänkt och dessutom har en handledare som sitter och antecknar och kommer med feedback. Supernyttigt, men hjärnan blir trött...

Imorgon ska jag låta närmsta grannen på andra sidan vägen vara rörmokare och slamsugare för vi ska suga rent deras brunn och bottna ur den och sänka bottenventilen för dom har dåligt med vatten pga. låg vattennivå nu. Han kan inget om rörmokeri eller slamsugning eller brunnar öht. och hade jag inte fått ryggskott så hade jag fixat det hela men nu får jag vara arbetsledare istället. Jaja, huvudsaken dom får bra med vatten igen för sinande brunn och 2 småbarn i huset funkar inte. Tur jag har egen slamsug och egen spegelsvets så vi kan suga ur brunnen och jag kan skarva sugledningen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 074
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 051
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 575
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
604
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama