Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag väntar på att barnet ska somna, sen blir det mer vinJag har satt i mig en vinflaska själv inom loppet av två timmar, lite sur över att den nu är slut. Älskar vin!
heart Kram!Särbon började jiddra om att jag inte behövde åka till honom för han kommer bara vara tråkig och bakis imorgon mm mm mm
Jag ruttna totalt och stannar hemma och låter han vara bakis och trött i sin fucking ensamhet. Får väl ses nästa gång jag har en lucka i kalendern och det är den 17/12.
Idag är inte rätt dag att krångla med mig.... Nu tänker jag faktiskt sova för denna dagen och hela jäkla veckan har varit ett helvete.
heart Kram!
Gulle dig! Ta ett glas vin o släng dig i säng så hoppas vi att du mår bättre i morgon.Åh
Tack
Jag blev tårögd av ditt inlägg. Tror jag är rätt trött och sliten nu
Gulle dig! Ta ett glas vin o släng dig i säng så hoppas vi att du mår bättre i morgon.
Åhh jag vill se den igen!Jag sitter vid biografen och väntat på att vi får gå in på bion. fantastiska vidunder och vart man hittar dom ska vi se. Skickade mess till familjen om nån ville följa, då visade det sig att brorsorna och Kent hade bokat redan (Tack för att ni tänkte på mig ) men tur nog var det en ledig plats bredvid dom.
Låter lovande! Då hoppas jag att jag också gillar den så mycketÅhh jag vill se den igen!
Det hoppas jag medLåter lovande! Då hoppas jag att jag också gillar den så mycket
Det kan ju mycket väl bli så att uttrycket "skräckkabinett" kommer att få en helt ny innebörd.Jag har en langsammare morgon an pa flera ar. Tur att mina tjejer ar talmodiga ... Valpis har redan fatt promenad men tjejerna ar inte interesserade forran betydligt senare.
Det ar riktigt ruskigt att se vilka Trump valjer till sitt kabinett.