Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobbet igår (har jag nämnt att jag älskar mitt jobb? ;)):
14723159_909381219194001_7254942122271309824_n.jpg
WOW!!

Mellanlandar hemma, efter att ha ägnat två timmar att virra runt över hela Örebro, kryssa mellan vägavstängningar, tillfälliga chikaner, felparkerade bilar, vilda cyklister med mera... för att hitta en bankomat. De två bankomater jag lyckades komma fram till, efter att ha fått passera 5, var avstängda...

Det slutade med att jag åkte till "mitt coop" handlade lite och bad de runda av uppåt, så jag fick pengar att betala för däckskiftet förra veckan.

Ska strax gå ut till bussen och åka ut till mor, far och hund i Hovsta.

Har en hund som tittar bedjande på mig. Hans mage har inte mått så bra så han får bara små små portioner i taget just nu. Han gillar inte det riktigt.

Tvättar (!!) och fikar, fika ingår i tvätt. Alltid.
Jag fick slut på strumpor, och får jag slut på strumpor är det illa.
Nu är det bara resten kvar här hemma...

Tittar på gamla avsnitten av Sherlock och är irriterad på att kroppen har en dålig dag igen :meh:

Men jag ska vara hundvakt resten av november åt familjens hundar, alltid något :love:

Borde tentaplugga men blev sittande med föreningsjobb istället. Trodde i min enfald att den här posten var relativt simpel och välstrukturerad. Visar sig vara något av en logistisk rubriks kub O_o Det går inte ihop...

Ska få hem besök ikväll så nu dricker jag kaffe och äter pepparkakor så jag är snäll, inte för jag känt att det behövs men ibland får man ju gardera sig :angel:

Trotsade ösregnet och gick ner till torget och köpte blommor. Kanske överdrev en aning för nu ser lägenheten ut som ett svulstigt inredningsmagasin :cautious: Har tänt ljus och hällt upp ett glas vin. Sitter och chillar i soffan... Har bokat bord på en bra restaurang och samlat ihop ett gäng som ville haka på.

Varit ute på en lång härlig ridtur :love: Annie var nöjd för hon rullade sig i boxen direkt efter, första gången det hänt.
Ringde till verkstan och de tyckte det var synd att jag skulle behöva ge mig ut i regnet som nu vräker ner (efter ridturen!) så de kommer hit med bil och släp. Me like :)
Nu blir det bakad potatis!

Varit ute på en lång härlig ridtur :love: Annie var nöjd för hon rullade sig i boxen direkt efter, första gången det hänt.
Ringde till verkstan och de tyckte det var synd att jag skulle behöva ge mig ut i regnet som nu vräker ner (efter ridturen!) så de kommer hit med bil och släp. Me like :)
Nu blir det bakad potatis!
Wow vilken service :love:

Dricker kaffe och äter skam o säga köpt lussebulle (tillverkad av fd arbetskamrater)
Måste röja lite i frysarna innan jag bakar egna eller prata med min singel granne som har minst 1 tom frysbox.:idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 051
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 575
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
604
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama