Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar ha skinka, gräddfil, sallad och smör till.
Blir det i kväll
Tror jag. Kanske har något kvar i sommarstugan.Täcket hämtat. Så nu har jag bara 4 täcken kvar
Har röd lök tillHär blir det smör, skagenröra och sallad
Har röd lök till
Och detta täcke gav jag bort. Eftersom ena bogspännet var trasig och utbytt till en karbinhake. Går ju byta till riktigt spänne. Helt annars. Regntäcke med fleecefoder. Hoppas på att det passar Billy, som är akut brist på helt utetäckeTäcket hämtat. Så nu har jag bara 4 täcken kvar
Inte jag heller egentligen pga min knäppa mage. Men liite lök får gå ändåJag kan inte äta rå lök nu tyvärr, väntar på operation av gallan.
Jag kan hjälpa dig nästa vecka.Måste skruva isär HELA min säng och ta med den till jysk. Skulle väl vara lättare om man hade en skruvdragare men det har man inte . Mamma valde en bil utan dragkrok = kan heller inte hyra släp och köra den som den är till jysk som ligger typ 3 min med bil från mig. Har heller ingen som kan hjälpa mig bära. Och alla i ens närhet bara: "hör av dig om du behöver hjälp" och när man väl behöver (vilket är sällan) så säger de bara nej.. Insåg också mitt i allt gnäll att jag ska säga nej varje gång de ber om hjälp nu med
Trött och lite grinig och vinet slut och så kollade jag på telefonen och upptäckte en snap från helt rätt person