Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
På vägen hem från brandutbildning och livräddning.
Sitter i tyst kupé och säger till fok att sluta prata I telefon eller gå ut :meh:

Täcket hämtat. Så nu har jag bara 4 täcken kvar:banana:
Tror jag. Kanske har något kvar i sommarstugan.
Något täcke vill jag spara som minne. Har lagt undan ett fleece. Och hans grimma och träns. Har kvar grimma och träns från gammeltanten med. :cry:
Kanske ska göra en liten minneshörna med sakerna i lillstugan :confused:

Täcket hämtat. Så nu har jag bara 4 täcken kvar:banana:
Och detta täcke gav jag bort. Eftersom ena bogspännet var trasig och utbytt till en karbinhake. Går ju byta till riktigt spänne. Helt annars. Regntäcke med fleecefoder. Hoppas på att det passar Billy, som är akut brist på helt utetäcke

Måste skruva isär HELA min säng och ta med den till jysk. Skulle väl vara lättare om man hade en skruvdragare men det har man inte :cool:. Mamma valde en bil utan dragkrok = kan heller inte hyra släp och köra den som den är till jysk som ligger typ 3 min med bil från mig. Har heller ingen som kan hjälpa mig bära. Och alla i ens närhet bara: "hör av dig om du behöver hjälp" och när man väl behöver (vilket är sällan) så säger de bara nej.. :cool: Insåg också mitt i allt gnäll att jag ska säga nej varje gång de ber om hjälp nu med :arghh:
Jag kan hjälpa dig nästa vecka.

Ibland är jag glad för att jag gärna spenderar pengar på saker jag redan har, annars hade jag suttit här nu utan kaffebryggare :nailbiting:.men vid något tillfälle för något/några år sen hade Rusta xtra pris på dom,så nu kan jag i alla fall dricka kaffe och bryggaren är svart istället för vit :banana::banana:

Köpte en macka på subway, var sjukt nöjd och tänkte äta den i hytten på vägen till Uppsala. Kommer fram och känner direkt att fordonet har tagit en älg för inte så länge sen :yuck:

Söt sjukling sovandes i knät (observera den prickiga rumpan längst till vänster :D):
14794892250351058864198_zpspauhtdhd.jpg

Har precis ätit mat. Tyvärr blev den nog lite sen för jag mår illa nu :down:

Ska vila lite, hoppas det går över, och sen åka och handla frukost. Hatar att behöva åka ut igen när man kommit hem men prio idag var att lastträna och rida i någorlunda ljus.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 051
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 575
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
604
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama