Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
TGIF

15034532_397082940622909_8896962090091151360_n.jpg

Är iofs ledig idag ;)

Alltså vad är det för personal ni har på det där jobbet egentligen. Det verkar som det är en riktig skitarbetsplats utifrån det du skriver här.

Arbetsplatsen är bra men det har varit lite vek ledning innan här och jag tror att dom "straffar" mig för att jag blev arbetsledare efter bara några månaders anställning.

Jag har dock 4 st guldkorn på arbetsplatsen som ställer upp bara dom kan. Nu ringde en av dom och sa att eftermiddagen är löst och personen ställer upp och jobbar övertid med mig :love:

Funderar på om jag ska våga ge mig ut på vägarna idag. Kring nollan och nått snöblandat regn som faller lär innebära väldigt hala vägar, men å andra sidan så skulle jag verkligen behöva handla :cautious:

Det har slutat regna! Nu hoppas vi bara att det fortsätter vara uppehåll i fyra-fem timmar till. Efter det är jag nerbäddad i soffan och bryr mig inte längre ;)

Ätit sushi vid skrivbordet. Blodpudding i matsalen :yuck: hinner ändå inte äta där på fredagar pga ett stående möte på annan ort.
Känner mig risig med ont i halsen och fryser, typiskt när jag ska till Båstad imorgon och sen har jag en kommande vecka med huuuur mycket som helst att göra - bl.a två utbildningar....

Jaha då ska man ut på resande fot igen och som vanligt kom ett sms Snabbtåget ersatt av ett lok .Min kollega undrade om det står på den nya plattsbiljetten .I kolvagnen .Medtag spade :D.Fick ett bryskt uppvaknande i morse av en mus under täcket men inte den typen jag föredrar utan en med lång svans :nailbiting:

Jag kikar ut genom fönstret på den fina soluppgången :)
Bara 4,5 dagar kvar på den här jobbet nu.
Hur gick det, gick du tillbaka till gamla jobbet eller hittade du ett nytt? Känner jag missat en hel del från förra tråden :(

Släppte ut hästar i morse och fixade stallet. Har packat höpåsar för 4 dagar och preppat så jag har det enkelt under helgen när jag jobbar. Red ute på banan som har bra underlag nu när allt är tinat igen och min lilla bruna gick som tåget :heart Så skönt att kunna rida ute, utan att frysa ihjäl, och i dagsljus. Gillar verkligen inte att trimma i mörkret. Blir bara blaha blaha av det. Kort sagt bra fm. Nu lite frukost :angel:, slösurf och sen iväg till jobbet.
haha så olika det kan vara, min fuxfröken jag hade gick som bäst i mörker :laugh: Hon var harig för det mesta men i mörker var det precis som att hon inte såg allt utanför lampan som satt på ridbanan och vi fick typ alltid kanon känsla dom passen :rofl:

Just ja! Jag tänkte äta bakad potatis till middag. Hur tillagar jag den bäst? Det gör inget om det tar lång tid.
Jag brukar kolla i kokosen - KOKBOKEN *fucking autocorrect* :p men typ picka hål med gaffel, linda in i folie och sen in i ugnen typ 45 minuter. grader och exakt tid kommer jag inte ihåg :o

Senast ändrad:
Städat av golven och ska diska det sista.
Och ställa iordning lite mys.
Egentligen meningslöst att städa då han kommer med ett flyttlass men känns bättre haha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 051
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 573
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
601
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama