Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag skrev såhär:
"Att folk sitter och skrattar åt detta? Att det ses som underhållning? Det övergår mitt förstånd. Vilka fantastiska och snälla djur som ställer upp på hårda dunsar i ryggen, ryck och slit i känsliga munnar... Men är det verkligen "underhållning"? Blir illa berörd att folk sitter hemma i tv-soffan och skrattar åt detta. Än mer att SVT väljer att sända detta.
Dessa "ryttare" skulle behöva flera år av seriös träning av balans, koordination, hjälpgivning innan hoppning ens stod på agendan.
Vi vet alla som någonsin försökt hur svårt det är att vara ryttare. Vi har alla gjort fel, vi har ryckt hästar i munnen av misstag eller dunsat hårt i sadeln av okunskap. Men vi har kämpat för att bli bättre! Vi har älskat våra hästar, gått till stallet varje dag och försökt vara ödmjuka inför djuren. År efter år har vi kämpat för att lära oss ridningens ädla konst. Vårt perspektiv har varit långsiktigt.
Att detta är "tv-underhållning" är inget annat än vidrigt rent ut sagt!"
Hatar att jag inte bor i England... Idag börjar The Grand Tour visas på Amazon Prime, men det går visst inte att se annat än i England förrän i december Jag vill se det NU, bums på en gång (eller nej, i morgon när jag är pigg men inte vänta en dag längre än nödvändigt...)
Förstår inte hur de ens kan komma på tanken att släppa en sådan serie utan att först ha gjort den tillgänglig för hela världen. Hade jag haft koll på hur det går till med inte helt laglydig nedladdning så hade jag utan tvekan ordnat med sådant istället.. Blöh.
Allt är blött här. regn, regn och mera regnKanske var grannen ute och sågade i isen som täcker allt