Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir lätt gråhårig.
Blir lätt gråhårig.
Och jag sliter av det gråa idag
Hoppas att det löser sig ❤Måste skruva isär HELA min säng och ta med den till jysk. Skulle väl vara lättare om man hade en skruvdragare men det har man inte . Mamma valde en bil utan dragkrok = kan heller inte hyra släp och köra den som den är till jysk som ligger typ 3 min med bil från mig. Har heller ingen som kan hjälpa mig bära. Och alla i ens närhet bara: "hör av dig om du behöver hjälp" och när man väl behöver (vilket är sällan) så säger de bara nej.. Insåg också mitt i allt gnäll att jag ska säga nej varje gång de ber om hjälp nu med
Hoppas att det löser sig ❤
Vad är felet med den?Funderar på att bränna upp skiten. Så nä.
Lite så ja. Ibland önskar man att det var tillåtet att vrida nacken av vissa personer.Kul fredag?
Och jag sliter av det gråa idag
Du har också kul fredag?
Det kommer gå bra!Magknip och snart ska jag ringa läraren för Betygssamtal. Vill inte. De ställer frågor, tycker det kan räcka med att berätta!
Men va fan! Du kan ju inte jobba ihjäl dig . Alla behöver ju hjälpas åt när det blir tajt med personal . Blä för olojala människor!Mmm en sjuk och INGEN ställer upp och jobbar övertid.
Som vanligt.... det är jag som får stå med skiten själv istället och trolla med knäna