Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste skruva isär HELA min säng och ta med den till jysk. Skulle väl vara lättare om man hade en skruvdragare men det har man inte :cool:. Mamma valde en bil utan dragkrok = kan heller inte hyra släp och köra den som den är till jysk som ligger typ 3 min med bil från mig. Har heller ingen som kan hjälpa mig bära. Och alla i ens närhet bara: "hör av dig om du behöver hjälp" och när man väl behöver (vilket är sällan) så säger de bara nej.. :cool: Insåg också mitt i allt gnäll att jag ska säga nej varje gång de ber om hjälp nu med :arghh:
Hoppas att det löser sig ❤

Det regnar och regnar. Jag behöver gå ut till stallet och rulla ut en höbal till foderbordet. Har ingen lust att halka runt i leran med några hundra kg bal men jag antar att jag är tvungen.
Jag hoppas det slutar regna snart för vi ska ut och rida om ett par timmar.

Magknip och snart ska jag ringa läraren för Betygssamtal. Vill inte. De ställer frågor, tycker det kan räcka med att berätta!

Släppte ut hästar i morse och fixade stallet. Har packat höpåsar för 4 dagar och preppat så jag har det enkelt under helgen när jag jobbar. Red ute på banan som har bra underlag nu när allt är tinat igen och min lilla bruna gick som tåget :heart Så skönt att kunna rida ute, utan att frysa ihjäl, och i dagsljus. Gillar verkligen inte att trimma i mörkret. Blir bara blaha blaha av det. Kort sagt bra fm. Nu lite frukost :angel:, slösurf och sen iväg till jobbet.

Jag ska och klättra med en vän! Har gått igenom projekt finanserna och de är on track tillsammans med mina privata finanser (trots att de skitdåliga fältassistenterna egentligen är skyldiga mig över 2000 SGD för flyg + 316 SGD som de verkar ha tagit ut extra från projekt kontot och ej gett tillbaka :meh:).

Med det menas är att jag har fått ersätta projektkontot för pengarna de har tagit och ligger ute med pengar själv för deras flyg sen i Maj. De får jag väl se mig i månen om eller kan man driva in pengar när det finns överenskommelse nedskrivet via Facebook och E-mail?

Tilläggas ska väl sägas att jag betalat den tidigare ombokningen av flyg själv och betalade ett av deras flyg tillbaka själv bara för att bli av med dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 046
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 573
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
601
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix