Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där skriver jag under på! heartRäkan och jag saknar @bumpo (som har slut på internet på sin mobil och en dum leverantör som inte fixar hennes fiber) aldrig har andra sidan av landet känts så långt borta..!
VI SAKNAR DIG BÄSTA BUMPO!
Läste '' vräkt mig ''Hyresvärden har precis väckt mig pellets leverans efter klockan tio låter som lastbilen står i lägenheten
Du är verkligen snäll som ställer upp.Nyss kommit hem från syrran nyss. Självklart med allt i vår familj så kan vi uppenbarligen inte bara göra lätta saker utan allt ska liksom krånglas till och något som bara skulle ta några få timmar resulterade i milda komplikationer vilket innebar att läkarna ville lägga in systersonen tills de kan med säkerhet skicka hem dem.
Haft det väldigt bra och tretligt med de andra två barnen + en vän till en av dem. Blev bland annat pannkaksmiddag! Flyttat ut madrassen till vardagsrummet nu iaf och ska ta och sätta på en film eller serie att kolla lite på.