Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde äta. Hann inte äta nån middag innan jag blev upplockad inför bion då dom kom typ 40 minuter tidigare än det var tänkt :cautious:

Jag haller pa med rakningar :down: men snart klar ... da ska jag ge mig ut med hundarna (Valpis behover ga i butiker med mycket folk och andra hundar ... men jag skamms over hans ovasen sa det blir inte riktigt sa mycket och ofta som vi borde:grin:) nar det ar gjort ska jag handla ... Funderar pa vad jag ska laga i kvall...

Jag var ensam i ridhuset idag och passade på att filma. Uj, uj, det såg ju inte så strålande ut. Jag som trodde att jag nog äntligen skulle lära mig rida snart, får nog nöta på i 10 år till innan jag kanske har lärt mig.

Nyss kommit hem från syrran nyss. Självklart med allt i vår familj så kan vi uppenbarligen inte bara göra lätta saker utan allt ska liksom krånglas till och något som bara skulle ta några få timmar resulterade i milda komplikationer vilket innebar att läkarna ville lägga in systersonen tills de kan med säkerhet skicka hem dem.

Haft det väldigt bra och tretligt med de andra två barnen + en vän till en av dem. Blev bland annat pannkaksmiddag! Flyttat ut madrassen till vardagsrummet nu iaf och ska ta och sätta på en film eller serie att kolla lite på.

Nyss kommit hem från syrran nyss. Självklart med allt i vår familj så kan vi uppenbarligen inte bara göra lätta saker utan allt ska liksom krånglas till och något som bara skulle ta några få timmar resulterade i milda komplikationer vilket innebar att läkarna ville lägga in systersonen tills de kan med säkerhet skicka hem dem.

Haft det väldigt bra och tretligt med de andra två barnen + en vän till en av dem. Blev bland annat pannkaksmiddag! Flyttat ut madrassen till vardagsrummet nu iaf och ska ta och sätta på en film eller serie att kolla lite på.
Du är verkligen snäll som ställer upp.

Behöver sova, men somnade på soffan och är inte alls trött. I morgon ska jag och 1999 supportrar invadera Göteborg och heja fram vårat lag till seger. Ska bli galet kul.

Well darnit. Jag tror att jag skrämde någon, ska man inte typ skrika när man vill bli vän med någon ... kanske? :angel:
Jag får återgå till att titta på Mythbusters :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 074
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 051
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 575
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
604
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama