Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej tyvärr hamnar det på min lott att fixa det. Och jag kommer inte riktigt till skott. Jag gillar annars att laga mat men nu blir det i stället en frukt eller kanske inget alls.
Om du nu blåvägrar sjukskrivning så kanske en tur till vc för att få samtalskontakt och ev medicin vore bra?

Ska strax iväg. Lätt illamående idag av någon orsak. Hästen knackigare än vanligt igår och lite oroad över honom, ett gäng klinikbesök sedan i våras. En sådan vända till tror jag inte vi ska ge oss på.

Men nu. Jobb. Möte. Språkanalys. Väntar på ledigheten kring jul...

Kollat på en massa hoppning från helgen. Satt igång en bulldeg med saffran som står och jäser. Och sytt klart 4 leggings. Dags för frukost.

Om du nu blåvägrar sjukskrivning så kanske en tur till vc för att få samtalskontakt och ev medicin vore bra?
Medicin är inget alternativ för mig. Det säger jag inte för att vara vrång utan det bara är så. Jag försökte med en samtalskontakt på vc men hon var hemsk, vi klickade inte alls och hon ville bara placera mig i ett "fack"
Vilket inte alls fungerade. Jag väntar på att "min" kurator ska kunna ta emot mig men det kan dröja till januari/ februari innan det ges möjlighet där.

Önskar att barnet kunde äta lite snabbare ibland :cautious: hoppas att det blir bättre nu i december i och med julkalendern på tv = hon vaknar till tidigare.

Medicin är inget alternativ för mig. Det säger jag inte för att vara vrång utan det bara är så. Jag försökte med en samtalskontakt på vc men hon var hemsk, vi klickade inte alls och hon ville bara placera mig i ett "fack"
Vilket inte alls fungerade. Jag väntar på att "min" kurator ska kunna ta emot mig men det kan dröja till januari/ februari innan det ges möjlighet där.

Har du ingen försäkring som går in vid sjukskrivning? Min sjukförsäkring går in och täcker upp vid långtidssjukskrivning.

Jag vaknade av att jag tyckte att det bankade på fönstret. Gick upp och tittade ut genom dörren, i hagen stod Annie så lugnt och åt hö så jag gick in igen. Efter ett tag fick jag ett samtal om att Pinnen var på rymmen, häst:devil:! Nu vet jag iaf att Annie mår bra igen för hon var stencool, gick ut och gav henne en massa morötter innan jag hämtade hem rymlingen.

@EmmaW jag tror att du hamnat i läget "inget går". Det är klart att det går att lösa! Kolla runt, det är alltid många som vill vara ledig under julen! Många har släkt på annan ort och behöver några dagar sammanhängande ledighet för att kunna åka iväg. Att få vara ledig julhelgen mot någon vardag i anslutning innan/efter lär vara ett eftertraktat byte!

Strax dags för undersökning av mina ögon. Därefter utvecklingssamtal med min chef och lite vanligt jobb.
Stallet är klart och dottern ska ikväll åka till Vellingeblommans tomteby tillsammans med granne, grannes son och grannes sons flickvän :D Jag funderar på att gymma samt uträtta sjutusen ärenden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 209
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix