? Någon kanske kan ta några av dagarna innan/efter jul i bytet?I så fall får jag jobba 10 dagar i rad och det orkar jag aldrig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
? Någon kanske kan ta några av dagarna innan/efter jul i bytet?I så fall får jag jobba 10 dagar i rad och det orkar jag aldrig
Om du nu blåvägrar sjukskrivning så kanske en tur till vc för att få samtalskontakt och ev medicin vore bra?Nej tyvärr hamnar det på min lott att fixa det. Och jag kommer inte riktigt till skott. Jag gillar annars att laga mat men nu blir det i stället en frukt eller kanske inget alls.
Medicin är inget alternativ för mig. Det säger jag inte för att vara vrång utan det bara är så. Jag försökte med en samtalskontakt på vc men hon var hemsk, vi klickade inte alls och hon ville bara placera mig i ett "fack"Om du nu blåvägrar sjukskrivning så kanske en tur till vc för att få samtalskontakt och ev medicin vore bra?
Jag kan inte se hur det ska fungera. Jag kan inte vara borta några dagar alls, och jag kan inte klämma in extra dagar i mitt schema.? Någon kanske kan ta några av dagarna innan/efter jul i bytet?
Medicin är inget alternativ för mig. Det säger jag inte för att vara vrång utan det bara är så. Jag försökte med en samtalskontakt på vc men hon var hemsk, vi klickade inte alls och hon ville bara placera mig i ett "fack"
Vilket inte alls fungerade. Jag väntar på att "min" kurator ska kunna ta emot mig men det kan dröja till januari/ februari innan det ges möjlighet där.
Nej jag tror inte det. Oavsett så har jag inte råd vad jag vet.Har du ingen försäkring som går in vid sjukskrivning? Min sjukförsäkring går in och täcker upp vid långtidssjukskrivning.
Nej jag tror inte det. Oavsett så har jag inte råd vad jag vet.
Jag brukar klappa lite försiktigt med hela handen jag. Hjälper förvånansvärt bra och det triggar inte klådan heller...Det stora kliandet har inletts... Jag. Får. Inte. Klia. Mig. Vill ju inte förstöra tatueringen