Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra att du har hunden och får röra på dig det gör dig gott med motion just nu .Försöker röra mig så mycket jag kan nu och jag är på väg åt rätt håll och mår bättre fast ibland faller man ner med en duns men brukar rätta till sig .Gör det du känner för och försök att inte planera in en massa saker och måsten utan ta dagen som den kommer tills du är på fötter igenJag har ju stallet, sen finns det väl lite folk att umgås med, jag mest bara orkar inte just nu. Hunden kräver promenader så vi går en hel del i skogen när jag orkar. Jag vill så klart göra mer men ofta kostar det på nåt vis och sånt kan jag inte unna mig just nu. Jag får försöka hitta glädjen i dom små (gratis) sakerna för stunden.
Du är baske mig godheten själv, alltid.
God morgon god morgon hör fåglars glada sååångÄter en väldigt mogen avokado.
God morgon alla.
God morgon god morgon hör fåglars glada sååång
Nej förlåt jag tänkte mig inte för, hatar morgnar jag egentligen, men har ju inte sovit så vart helt klart dumt inte vill vi kräkas det är så otrevligt.Nu ska vi inte ta i så vi kräks *ska åka och ta prover i kylan&snön*
Nej förlåt jag tänkte mig inte för, hatar morgnar jag egentligen, men har ju inte sovit så vart helt klart dumt inte vill vi kräkas det är så otrevligt.
Klä dig varmt så du inte fryser.
Jag önskar du bodde närmare, då hade jag kunnat fixa en massa matlådor åt dig. Jag är bättre på att laga mat än att äta den
Ska jag sjunga för dig då?Är vaken och intar kaffe. Känner mig som nåt katten släpat in
Fullspäckad dag. Jobb, besikta bilen, stallet och så kurs på det.
Längtar redan tills jag får vila.... jag kanske inte är vaken egentligen när jag känner efter lite
Jag har ju stallet, sen finns det väl lite folk att umgås med, jag mest bara orkar inte just nu. Hunden kräver promenader så vi går en hel del i skogen när jag orkar. Jag vill så klart göra mer men ofta kostar det på nåt vis och sånt kan jag inte unna mig just nu. Jag får försöka hitta glädjen i dom små (gratis) sakerna för stunden.
Det finns ramper man kan köpa för att underlätta för hundar och skona deras leder från höga hopp upp/ner i bilar.
Tack för omtanken!
Granntanten: "nej det är nog kört för dig... förresten kan du hänga upp min julstjärna innan du dör så vore det snällt! Gör ju inget om du ramlar ner nu så det är bättre om du gör det istället för hemtjänsten"
Älskar stödet
Hör med kollegor om någon vill byta pass! Hos oss hade du bara behövt ens tänka tanken så hade du fått både jul och nyårJag fick precis mitt nya 8 veckors schema. Dom har bytt helger på mig. Dom skulle inte göra det. Jag går därmed miste om julhelgen. Det var den som skulle lösa en hel del. Nu går det inte ihop sig.
Jag är så nära att bryta ihop och bara gråta. Men det är väl bara att rycka upp sig och börja jobba.
I så fall får jag jobba 10 dagar i rad och det orkar jag aldrigHör med kollegor om någon vill byta pass! Hos oss hade du bara behövt ens tänka tanken så hade du fått både jul och nyår
Jag fick precis mitt nya 8 veckors schema. Dom har bytt helger på mig. Dom skulle inte göra det. Jag går därmed miste om julhelgen. Det var den som skulle lösa en hel del. Nu går det inte ihop sig.
Jag är så nära att bryta ihop och bara gråta. Men det är väl bara att rycka upp sig och börja jobba.