Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu vore det bra om jag kunde sticka för jag har lånat ut min symaskin förvisso hade nog inte grannarna gillat om den startade mitt i natten.

Man borde väl kunna lära sig sticka utan att trassla in sig i garnet? rackarns får googla på det tror jag allt och sen köpa stickor och lite garn.

Jag har ju stallet, sen finns det väl lite folk att umgås med, jag mest bara orkar inte just nu. Hunden kräver promenader så vi går en hel del i skogen när jag orkar. Jag vill så klart göra mer men ofta kostar det på nåt vis och sånt kan jag inte unna mig just nu. Jag får försöka hitta glädjen i dom små (gratis) sakerna för stunden.
Bra att du har hunden och får röra på dig det gör dig gott med motion just nu .Försöker röra mig så mycket jag kan nu och jag är på väg åt rätt håll och mår bättre fast ibland faller man ner med en duns men brukar rätta till sig .Gör det du känner för och försök att inte planera in en massa saker och måsten utan ta dagen som den kommer tills du är på fötter igen

Nej förlåt jag tänkte mig inte för, hatar morgnar jag egentligen, men har ju inte sovit så vart helt klart dumt inte vill vi kräkas det är så otrevligt.
Klä dig varmt så du inte fryser.

Kan inte för jag måste kunna rör mig också :meh:

Är inte så gnällig egentligen, det ska bli kul, men det är ändå lite för kallt för min smak. Det går inte att ha handskar när man ska skriva in obsen osv :)

Är vaken och intar kaffe. Känner mig som nåt katten släpat in :cautious:
Fullspäckad dag. Jobb, besikta bilen, stallet och så kurs på det.
Längtar redan tills jag får vila.... jag kanske inte är vaken egentligen när jag känner efter lite :o

Jag har ju stallet, sen finns det väl lite folk att umgås med, jag mest bara orkar inte just nu. Hunden kräver promenader så vi går en hel del i skogen när jag orkar. Jag vill så klart göra mer men ofta kostar det på nåt vis och sånt kan jag inte unna mig just nu. Jag får försöka hitta glädjen i dom små (gratis) sakerna för stunden.

Det kostar faktist väldigt mycket energi att umgås med personer, det insåg jag häromåret när jag var sjuk och hade ingen energi alls över. Så jag hoppas att du inte mår dåligt över att inte känna att du vill umgås, det är nog bättre att du sparar energin till det du måste ha den till.

Tack för omtanken!
Granntanten: "nej det är nog kört för dig... förresten kan du hänga upp min julstjärna innan du dör så vore det snällt! Gör ju inget om du ramlar ner nu så det är bättre om du gör det istället för hemtjänsten"

Älskar stödet :rofl:

Jag tanker ofta pa din granntant. Jag har en ny vaninna har i Oregon. Hon ar en underbar kvinna med glimten i ogat, men har varit riktigt upprord har i host for att henne's "Significant Other" lyssnade pa skvaller och gjorde slut. Hon ar 85 och han 79. For nagon vecka sedan forklarade hon for mig att nu fick det vara nog. Hon tankte inte svara nasta gang han ringde for han ar bara otrevlig. Och, fortsatte hon, "Nu har jag fatt nog av karlar! Jag har varit gift tre ganger och sa var det Bill innan jag traffade Garry ... och sa Frank forstass ... och ... Men det gor detsamma jag behover ingen karl, jag har det mycket battre sjalv. Fast det ar klart ... man vet ju aldrig ... :laugh:

Jag fick precis mitt nya 8 veckors schema. Dom har bytt helger på mig. Dom skulle inte göra det. Jag går därmed miste om julhelgen. Det var den som skulle lösa en hel del. Nu går det inte ihop sig.
Jag är så nära att bryta ihop och bara gråta. Men det är väl bara att rycka upp sig och börja jobba.

Jag fick precis mitt nya 8 veckors schema. Dom har bytt helger på mig. Dom skulle inte göra det. Jag går därmed miste om julhelgen. Det var den som skulle lösa en hel del. Nu går det inte ihop sig.
Jag är så nära att bryta ihop och bara gråta. Men det är väl bara att rycka upp sig och börja jobba.
Hör med kollegor om någon vill byta pass! Hos oss hade du bara behövt ens tänka tanken så hade du fått både jul och nyår :)

Ring och kolla med dem och säg att det måste ha blivit fel?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar