Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Spottar"

Diagnos utmattning, jaha. Jag har varken tid eller råd.Helt krasst. Jag vet vad jag behöver men kan inte ge mig själv det jag behöver. Jag skulle dessutom behöva jobba ännu mer än jag redan gör och jag står knappt på benen som det redan är.
På sikt, några månader framåt så är det löst. Men frågan är hur jag ska orka när jag mest vill lägga mig ner och dö varje dag redan nu?
Känner ingen ren glädje alls. Känner inte igen mig själv längre. Någon sa en gång att livet inte ska vara hårt. Hen hade fel, livet är jävligt hårt. Är så himla ledsen , uppgiven, trött och vilse. Jag vill inte mer om det är så här det ska vara :cry:
Men fy fan vilket skit! Även om det är snudd på omöjligt så ta hand om dig. Du är viktig :heart

Har skrivit ihop en jobbansökan. Imorgon ska jag läsa igenom texten och se till att skicka iväg allt. Jag är "lite" för trött för att skriva ordentligt nu känns det som :meh: Dags att klämma ner sig mellan hundarna i sängen och försöka få tillbaka en kudde av min bortskämda Aysu som just nu sover på både hennes och min kudde :p

En bit ugnspannkaka från frysen och en liten bit morot får nog duga som dagens (ehh gårdagens..) mat så ska bara låta micron jobba en kort stund så är det klart.
Ibland blir man glad att man mellanåt gör lite extra när man ändå håller på :bump:

En bit ugnspannkaka från frysen och en liten bit morot får nog duga som dagens (ehh gårdagens..) mat så ska bara låta micron jobba en kort stund så är det klart.
Ibland blir man glad att man mellanåt gör lite extra när man ändå håller på :bump:
Jag tryckte just i mig 2 kavring mackor med varma köttbullar :d

Jag verkar satsa på natt 2 utan sömn och sömntablett nu blir tokigt då jag har möte imorgon så kaffebryggaren jobbar nu för att bidra med vad den kan för att det ska funka så smärtfritt det går.

Tack för omtanken!
Granntanten: "nej det är nog kört för dig... förresten kan du hänga upp min julstjärna innan du dör så vore det snällt! Gör ju inget om du ramlar ner nu så det är bättre om du gör det istället för hemtjänsten"

Älskar stödet :rofl:

Jag gillar din tant :D

Men ta hand om dig hörru du, inte trilla av pinn! :down: Som @Malin_L sa, vi vill inte bli av med Törnis!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar