Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo jag har ett nytt jobb. Det går bra. Inga problem. Men jag känner mig mest likgiltig, jag orkar knappt jobba det jag ska just nu.

Har du ngt meningsfullt att fylla fritiden med? Umgänge? Tänker att det är jätteviktigt för måendet! :)

Ta ett glas vin. Eller sprit.

Ja lika bra nu när man ändå ska trilla av pinn. Är ingen idé att banta heller. Kanske borde ta några sms-lån också?
Chefen bara: "kaos, du kommer bli nästintill besviken om du INTE är döende"

Jag jobbar "bara" 76% så jag borde egentligen orka.... just nu går dagarna ut på att orka just det, det livsnödvändiga. Som att äta, det går sådär just nu....
Fast jag har en anställning på 70% och är sjukskriven 25% i nuläget. Alla klarar inte 100% - det är nåt man (jag bla) måste jobba på att acceptera.
Jag var sjukskriven heltid förra hösten och har sakta sakta kommit tillbaka till att nu bara vara sjukskriven på minsta möjliga del.

Men vad får dig att tro att du är döende? Vi behöver ju vår Blomma här ju!

Har svinont i vänster bröst! Bränner som jävla eldar och strålar ut mot armhålan. Värst när jag rör mig. Inte så ont vid beröring. Var nära döden idag när jag försökte jogga till bussen :nailbiting:

Har du ngt meningsfullt att fylla fritiden med? Umgänge? Tänker att det är jätteviktigt för måendet! :)
Jag har ju stallet, sen finns det väl lite folk att umgås med, jag mest bara orkar inte just nu. Hunden kräver promenader så vi går en hel del i skogen när jag orkar. Jag vill så klart göra mer men ofta kostar det på nåt vis och sånt kan jag inte unna mig just nu. Jag får försöka hitta glädjen i dom små (gratis) sakerna för stunden.

Fast jag har en anställning på 70% och är sjukskriven 25% i nuläget. Alla klarar inte 100% - det är nåt man (jag bla) måste jobba på att acceptera.
Jag var sjukskriven heltid förra hösten och har sakta sakta kommit tillbaka till att nu bara vara sjukskriven på minsta möjliga del.
min ekonomi klarar inte en sjukskrivning, inte ens på deltid. Krasst men sant.

Jag har ju stallet, sen finns det väl lite folk att umgås med, jag mest bara orkar inte just nu. Hunden kräver promenader så vi går en hel del i skogen när jag orkar. Jag vill så klart göra mer men ofta kostar det på nåt vis och sånt kan jag inte unna mig just nu. Jag får försöka hitta glädjen i dom små (gratis) sakerna för stunden.
Kan du få hjälp att göra matlådor och såna saker så du slipper tänka på det?

Aj det låter väldigt oskönt! Jag hoppas dom hittar vad det är och att du inte trillar av pinn i det närmaste.

Tack för omtanken!
Granntanten: "nej det är nog kört för dig... förresten kan du hänga upp min julstjärna innan du dör så vore det snällt! Gör ju inget om du ramlar ner nu så det är bättre om du gör det istället för hemtjänsten"

Älskar stödet :rofl:

Alltså. Varför ska det vara så jäkla svårt att skriva jobbansökningar?! :banghead: Med lite tur kommer en bekanting förbi om en stund, brukar alltid bli tokigt peppad av våra pratstunder så kaaanske det blir så att allt känns lättare om en timme eller så..

Min kompis jobbar som rekryterare. Läääääämpligt nog ska vi ut och käka middag på torsdag :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve