Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ramper man kan köpa för att underlätta för hundar och skona deras leder från höga hopp upp/ner i bilar.Jag vill också vara gjord av pengar.
Min rumskollega på jobbet har köpt en Hummer. Inte alls avundsjuk
Bara nya däck till den går på runt 60 papp.
Men hon är värd den
Stora bekymret är tydligen när hennes schäfer ska in i bakluckan. Det är lite högt.....
Satt just här o suktade efter en köttbulle macka,men både bröd o bollarna är i frysen, glömde att jag har glögg,TackLyckats äta lite. Nu lite glögg för att få upp värmen. Snorkallt ute
Sändag???Är det söndag idag??
Inte ätit
Inte bet. räkningar
Inte sovit i natt
Slöat hela dagen
Det står det ju inte sluta anklaga mig nu jag har ju redigerat och snyggat till juh, så något har jag gjort idag tydligen.Sändag???
Jag är galet snabbDet står det ju inte sluta anklaga mig nu jag har ju redigerat och snyggat till juh, så något har jag gjort idag tydligen.
*lägger undan dåliga samvetet*
Varför kallar du honom bekantingen? Han är väl en vän,eller? Någon gång måste han väl ha en status höjning.Träffade precis bekantingen när han cyklade förbi under sitt nattliga träningspass. Såå nu sitter jag med världens fånigaste smajl och väntar på en till kopp te. Alltså. Det borde verkligen finnas fler som honom. Jag konstaterar det så ofta nu att det börjar kännas fånigt
Haha! Vi känner inte varandra så bra egentligen, har inte speciellt mycket kontakt utan det är mest att han stannar till och pratar lite när han råkar passera under sina träningsrundor. I 1-2 år har vi därför råkat mötas någon gång här och där (ibland med någon månads mellanrum) och pratat lite allmänt ytligt i några minuter innan vi fortsatt vidare åt varsitt håll.Varför kallar du honom bekantingen? Han är väl en vän,eller? Någon gång måste han väl ha en status höjning.
Jadå visst men du får vara beredd på att det blir en prototypkopia så "design" och "slimmad" kan du glömma men den är inte jättestor, reflektorn är som en halv 5-literskastrull, det jag behöver veta är vilket modem du har samt hur lång koaxialkabel som behövs och om du vill ha mast eller väggmontage. Som vanligt är det ju "desto högre, desto bättre" och jag har ju fri sikt till masten.Kan du bygga en åt mig med Om det är kallt ute så kommer jag upp i 3G,bor i 4G område
Nä man ska ju inte jobba för att överleva utan jobba för att leva vilket många glömmer och så kör dom rätt in i kaklet, tack och gonatt med ett drägligt liv.Håller med! Det är därför jag inte vill jobba heltid
Det ser dock inte så bra ut att söka en tjänst som "alla vill ha" och redan från början börja deala om tjänstens upplägg... blir nog ingen ansökan
Är han snygg? Är det pojkvänsmaterial?Det är först nu senaste veckorna som vi börjat umgås lite mer "ordentligt" eller hur man ska säga. Sååå jag tänker fortfarande att han är en bekanting och fortsätter förvånas över att någon som är så vettig och bra på alla sätt faktiskt vill umgås med mig Jag vänjer mig nog om ett tag.
Haha! Ja, han ser bra ut, tror jag. Däremot inget pojkvänsmaterial. Han är ganska mycket äldre än mig samt har fru och barnÄr han snygg? Är det pojkvänsmaterial?
När jag råkar säga "nu skiter jag i det här och går och skjuter mig i vedboden" eller liknande kontrar grannen med "åååå, då får jag ärva din minilastare och ditt elverk" men det unnar jag honom inte så jag har lovat att jag ska överleva dom och alla grannarna flera generationer framåt bara på rent jävulskap.Tack för omtanken!
Granntanten: "nej det är nog kört för dig... förresten kan du hänga upp min julstjärna innan du dör så vore det snällt! Gör ju inget om du ramlar ner nu så det är bättre om du gör det istället för hemtjänsten"
Älskar stödet