Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hatar att vara kär. Hatar det. Har alltid älskat att vara sådär pirrig och känslan när man bara går omkring och bubblar energi och lycka. Men denna gången är det i fel kille och det är bara sjukt jobbigt. Eller ja, det är underbart när han hör av sig och vi chattar/pratar/skype:ar (han är utomlands), men det är så mycket dumma omständigheter runt omkring att jag blir så trött och less på skiten.

Har haft en trevlig kväll hos brorsan och hans söta kattunge. Pizza, komedier (Spy next door med Jackie Chan. Klart sevärd! Jiddra inte med Zohan med Adam Sandler, även den jätterolig!) och en jättegosig och busig kattunge :up::D

Jag vill också vara gjord av pengar.

Min rumskollega på jobbet har köpt en Hummer. Inte alls avundsjuk :angel:
Bara nya däck till den går på runt 60 papp.
Men hon är värd den :D
Stora bekymret är tydligen när hennes schäfer ska in i bakluckan. Det är lite högt.....
Det finns ramper man kan köpa för att underlätta för hundar och skona deras leder från höga hopp upp/ner i bilar.

Träffade precis bekantingen när han cyklade förbi under sitt nattliga träningspass. Såå nu sitter jag med världens fånigaste smajl och väntar på en till kopp te. Alltså. Det borde verkligen finnas fler som honom. Jag konstaterar det så ofta nu att det börjar kännas fånigt :p
Varför kallar du honom bekantingen? Han är väl en vän,eller? Någon gång måste han väl ha en status höjning.

Varför kallar du honom bekantingen? Han är väl en vän,eller? Någon gång måste han väl ha en status höjning.
Haha! Vi känner inte varandra så bra egentligen, har inte speciellt mycket kontakt utan det är mest att han stannar till och pratar lite när han råkar passera under sina träningsrundor. I 1-2 år har vi därför råkat mötas någon gång här och där (ibland med någon månads mellanrum) och pratat lite allmänt ytligt i några minuter innan vi fortsatt vidare åt varsitt håll.

Det är först nu senaste veckorna som vi börjat umgås lite mer "ordentligt" eller hur man ska säga. Sååå jag tänker fortfarande att han är en bekanting och fortsätter förvånas över att någon som är så vettig och bra på alla sätt faktiskt vill umgås med mig :p Jag vänjer mig nog om ett tag.

Jag ska iväg i veckan och vara produkttestare för knäckebröd.
Någon mer i Göteborg som vill ge 30 minuter av sin tid och smaka knäckebröd och få 150 kr superpresentkort (funkar på ikea nu också m.fl :love: och en del andra nya företag)

Kvinnor ålder 45-60år.
Män 18-60 år.

Skicka pm med namn, ålder och telef.nr (de ringer före och har några korta frågor att man passar inom gruppen) så anmäler jag dig som intresserad, Buketräff kanske om vi har samma tillfälle??

Tidigare har jag vart på annat företag och hade riktigt trevligt faktiskt.

Kan du bygga en åt mig med :idea: Om det är kallt ute så kommer jag upp i 3G,bor i 4G område
Jadå visst men du får vara beredd på att det blir en prototypkopia så "design" och "slimmad" kan du glömma men den är inte jättestor, reflektorn är som en halv 5-literskastrull, det jag behöver veta är vilket modem du har samt hur lång koaxialkabel som behövs och om du vill ha mast eller väggmontage. Som vanligt är det ju "desto högre, desto bättre" och jag har ju fri sikt till masten.

Håller med! Det är därför jag inte vill jobba heltid ;)
Det ser dock inte så bra ut att söka en tjänst som "alla vill ha" och redan från början börja deala om tjänstens upplägg... blir nog ingen ansökan
Nä man ska ju inte jobba för att överleva utan jobba för att leva vilket många glömmer och så kör dom rätt in i kaklet, tack och gonatt med ett drägligt liv.

Tack för omtanken!
Granntanten: "nej det är nog kört för dig... förresten kan du hänga upp min julstjärna innan du dör så vore det snällt! Gör ju inget om du ramlar ner nu så det är bättre om du gör det istället för hemtjänsten"

Älskar stödet :rofl:
När jag råkar säga "nu skiter jag i det här och går och skjuter mig i vedboden" eller liknande kontrar grannen med "åååå, då får jag ärva din minilastare och ditt elverk" men det unnar jag honom inte så jag har lovat att jag ska överleva dom och alla grannarna flera generationer framåt bara på rent jävulskap. :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar