Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borstat håret för första gången sedan typ onsdag
Men bara för det kom jag på att jag måste duscha ju hahahhaPlötsligt händer det!
Jag vill också vara gjord av pengar.Varför är man inte gjord av pengar? Hästnet-knarkar och har hittat en häst jag verkligen vill köpa till min tonåring.
Min kollega åkte till Berlin över helgen för ett tag sen. För att han kände för det efter jobbet på fredagen...Jag vill också vara gjord av pengar.
Min rumskollega på jobbet har köpt en Hummer. Inte alls avundsjuk
Bara nya däck till den går på runt 60 papp.
Men hon är värd den
Stora bekymret är tydligen när hennes schäfer ska in i bakluckan. Det är lite högt.....
Fryser så jag skakar. Trots att golven och huset är varmt
Måste vara TBCn hahaha.
Hundar under täcket är mysigt, ja hästar också.Hunden under täcket. Snart dags att sova. Och imorgon har jag inte utsläppet i stallet
Pengar ÄR inte allt!Fan i perkele. Drömtjänsten på en konkurrerande företag är ledig. Rent logiskt borde jag söka den. Det skulle se jävligt bra ut på CVt... samtidigt är den heltid och jag vill helst inte jobba heltid. Och jag älskar mitt jobb, chefen och mina kollegor
Kan du bygga en åt mig med Om det är kallt ute så kommer jag upp i 3G,bor i 4G områdeHundar under täcket är mysigt, ja hästar också.
Nu har jag bättre och snabbare bredband än dom som bor nästan vid masten, från 4 Mbit till strax över 12 med egenkonstruerad antenn och då bor jag precis på gränsen mellan 4 och 3G. En färdigköpt riktantenn som jag fick låna som referens kom upp i 8 Mbit så mina teorier om microvågors utbredning stämmer.
Kram!
Du behöver varq sjukskriven. Du har haft ett helvete ett bra tag trots allt.
Jag vet hur du känner det, varit där och undrat varför jag skulle leva. Men jag fick hjälp, fick vila och har kommit ut på andra sidan och livet är riktigt, riktigt bra.