Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samtalet med hjärtat klart.
Så då kan jag dra mig mot sängen
Har fått rena hästdoserna sömnmedicin så nu ska jag väl sova .
Ska dock trappa upp dem haha

Råkade klia mig på det onda benet. Fy satan vad det högg till. Ägnade mig sen åt att försiktigt känna på området, och det är som ett jäkla flak på typ 10x5 cm. Inte konstigt att det gör så jäkla ont att gå när muskeln ser ut så :(

Fakturerade iaf, enskilda firman har f-skatt. Bra det.

Har lagat och ätit mat.

Och skällt lite på sambon för att de återigen har lämnat en bil till mig som i princip rullar på dieselångor, jag har inget företagskort att tanka med och sambon behöver tanka den bilen han ska ha imorgon (som jag lämnade med 3/4 tank). Suck!

Varför är man inte gjord av pengar? Hästnet-knarkar och har hittat en häst jag verkligen vill köpa till min tonåring. :arghh:
Jag vill också vara gjord av pengar.

Min rumskollega på jobbet har köpt en Hummer. Inte alls avundsjuk :angel:
Bara nya däck till den går på runt 60 papp.
Men hon är värd den :D
Stora bekymret är tydligen när hennes schäfer ska in i bakluckan. Det är lite högt.....

Funderar på att gå och lägga mig, förtjänar det efter att ha tränat två gånger och jobbat idag :p måste vara utvilad inför städning här hemma och gympass med pt imorgon :) han ville dessutom följa med mig till min naprapat nästa gång för att diskutera vad jag inte bör/får göra för att kunna lägga upp optimalt schema till mig :up:

Jag vill också vara gjord av pengar.

Min rumskollega på jobbet har köpt en Hummer. Inte alls avundsjuk :angel:
Bara nya däck till den går på runt 60 papp.
Men hon är värd den :D
Stora bekymret är tydligen när hennes schäfer ska in i bakluckan. Det är lite högt.....
Min kollega åkte till Berlin över helgen för ett tag sen. För att han kände för det efter jobbet på fredagen...

Fan i perkele. Drömtjänsten på en konkurrerande företag är ledig. Rent logiskt borde jag söka den. Det skulle se jävligt bra ut på CVt... samtidigt är den heltid och jag vill helst inte jobba heltid. Och jag älskar mitt jobb, chefen och mina kollegor :turd:

Hunden under täcket. Snart dags att sova. Och imorgon har jag inte utsläppet i stallet :banana:
Hundar under täcket är mysigt, ja hästar också. :love:

Nu har jag bättre och snabbare bredband än dom som bor nästan vid masten, från 4 Mbit till strax över 12 med egenkonstruerad antenn och då bor jag precis på gränsen mellan 4 och 3G. En färdigköpt riktantenn som jag fick låna som referens kom upp i 8 Mbit så mina teorier om microvågors utbredning stämmer. :up:

Fan i perkele. Drömtjänsten på en konkurrerande företag är ledig. Rent logiskt borde jag söka den. Det skulle se jävligt bra ut på CVt... samtidigt är den heltid och jag vill helst inte jobba heltid. Och jag älskar mitt jobb, chefen och mina kollegor :turd:
Pengar ÄR inte allt!

Hundar under täcket är mysigt, ja hästar också. :love:

Nu har jag bättre och snabbare bredband än dom som bor nästan vid masten, från 4 Mbit till strax över 12 med egenkonstruerad antenn och då bor jag precis på gränsen mellan 4 och 3G. En färdigköpt riktantenn som jag fick låna som referens kom upp i 8 Mbit så mina teorier om microvågors utbredning stämmer. :up:
Kan du bygga en åt mig med :idea: Om det är kallt ute så kommer jag upp i 3G,bor i 4G område

Kram!
Du behöver varq sjukskriven. Du har haft ett helvete ett bra tag trots allt.
Jag vet hur du känner det, varit där och undrat varför jag skulle leva. Men jag fick hjälp, fick vila och har kommit ut på andra sidan och livet är riktigt, riktigt bra. :heart
❤️

Jag vet att jag behöver det men jag har inte råd, att bli sjukskriven skulle vara det allra värsta som kan hända få då faller ekonomin totalt som jag försöker få ordning på. Det går inte att lösa på annat vis än att jag jobbar.jag önskar det vore annorlunda....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 683
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Banta/slimma ner shettis?