Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
15 min kvar tills tvätten är klar och jag äntligen kan gå en långpromenad med hundarna.. Har letat fram pannlampa och försöker nu stå ut med hundarna som tycker att det är hög tid för att äta kvällsmat. (De ska få kvällsmaten efter långpromenaden) Gah. När jag är klar med allt så ska jag belöna mig med en kopp te!

Vad surt!! Vad är det för företag ni har??

Hantverkstjänster (dvs vi hyr i princip ut personal till andra företag, både för kortare och längre tid. Tillfällig hjälp eller helt egna projekt).

Har pratat med firmatecknaren i den andra firman som säger att vi ska fakturera hans enskilda istället, ska kolla upp den imorgon, orkar inte idag.

"Spottar"

Diagnos utmattning, jaha. Jag har varken tid eller råd.Helt krasst. Jag vet vad jag behöver men kan inte ge mig själv det jag behöver. Jag skulle dessutom behöva jobba ännu mer än jag redan gör och jag står knappt på benen som det redan är.
På sikt, några månader framåt så är det löst. Men frågan är hur jag ska orka när jag mest vill lägga mig ner och dö varje dag redan nu?
Känner ingen ren glädje alls. Känner inte igen mig själv längre. Någon sa en gång att livet inte ska vara hårt. Hen hade fel, livet är jävligt hårt. Är så himla ledsen , uppgiven, trött och vilse. Jag vill inte mer om det är så här det ska vara :cry:

"Spottar"

Diagnos utmattning, jaha. Jag har varken tid eller råd.Helt krasst. Jag vet vad jag behöver men kan inte ge mig själv det jag behöver. Jag skulle dessutom behöva jobba ännu mer än jag redan gör och jag står knappt på benen som det redan är.
På sikt, några månader framåt så är det löst. Men frågan är hur jag ska orka när jag mest vill lägga mig ner och dö varje dag redan nu?
Känner ingen ren glädje alls. Känner inte igen mig själv längre. Någon sa en gång att livet inte ska vara hårt. Hen hade fel, livet är jävligt hårt. Är så himla ledsen , uppgiven, trött och vilse. Jag vill inte mer om det är så här det ska vara :cry:
Känner igen den känslan
Har inga bra råd alls.
Jag brakade ju helt så hade inget val jag

Ibland är det bra att bo på en liten ort,fick hjälp med att tömma trailern idag på tippen,på vägen hem kom jag på att jag borde köra in på XL och fylla upp den igen....
Då insåg jag att jag varken har leg ,pengar eller plånbok med mig.:banghead:
Så jag åkte hem med full trailer och betalar en annan dag :up:

"Spottar"

Massvis med kramar! Se till att du gör något roligt, så länge det inte tar för mycket energi (det var vad jag bell tillsagd att göra av min terapeut förra veckan inför nästa möte. Dvs jag fick 1.5 vecka på mig att göra något som skulle vara roligt).

Hur många månader är det kvar tills det är löst?

Beställt från apoteket nu när jag förnyat recept.
Har gratis tills i jul.
Ska ta en huvudvärkstablett Och sen lägga mig.
Ringa hjärtat innan han går till jobbet bara

"Spottar"

Kram!
Du behöver varq sjukskriven. Du har haft ett helvete ett bra tag trots allt.
Jag vet hur du känner det, varit där och undrat varför jag skulle leva. Men jag fick hjälp, fick vila och har kommit ut på andra sidan och livet är riktigt, riktigt bra. :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 683
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve