Ibland älskar jag min lilla by Kliver in på järnhandeln och hamnar mitt i en seriös diskussion mellan ägaren och en kund om eländet som sker i religionens namn utan att ha med religion att göra
Only @ järnhandeln
Only @ järnhandeln
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tagit ledigt imorgon för att kolla upp min bristande hälsa. Har redan ställt in mig på att jag är typ döende och är rätt ok med det. Planerar att säga upp mig och resa jorden runt osv. Snacka om antiklimax om de bara: "nej det är inget"
Du kan väl resa jorden runt ändå
Ja iofs bra poäng! Men kanske inte kan dra från jobbet i ett år och bara YOLO iofs
Nu öppnades det precis en klinik i en av byarna bredvid mina föräldrar som inriktar sig på hormonell obalans i kvinnor Är det något sorts tecken och jag borde gå dit?
Vad surt!! Vad är det för företag ni har??Nä det blev en faktura. Andra bolaget har ingen f-skatt sedan slutet på augusti och någon har lämnat in en konkursansökan i början av november.
Känd kund men hädanefter kollar jag även dessa innan de får börja köpa våra tjänster
Ja det var riktigt trevlig. Det får vi göra om snartTräffade @åke en sväng idag. Lunchade och gick i lite affärer. Väldans trevligt att ses igen!