Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tagit ledigt imorgon för att kolla upp min bristande hälsa. Har redan ställt in mig på att jag är typ döende och är rätt ok med det. Planerar att säga upp mig och resa jorden runt osv. Snacka om antiklimax om de bara: "nej det är inget" :cautious:

Nu öppnades det precis en klinik i en av byarna bredvid mina föräldrar som inriktar sig på hormonell obalans i kvinnor O_o Är det något sorts tecken och jag borde gå dit?

Nej det var det inte insåg jag efter tre sekunder på deras hemsida och en titt på deras prislista, det räcker nog rätt bra med min egen läkare som ligger några tusenlappar under i pris för både besök och provtagning :D

Har äntligen fått ihop ett hyfsat brev till min psykmottagning. Ska dra kopia i morgon och posta sen. Hoppas jag når fram med mitt budskap. :(

Nä det blev en faktura. Andra bolaget har ingen f-skatt sedan slutet på augusti och någon har lämnat in en konkursansökan i början av november.

Känd kund men hädanefter kollar jag även dessa innan de får börja köpa våra tjänster :mad:
Vad surt!! Vad är det för företag ni har??

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 380
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar