Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom hem från stallet. Blev en kort ridtur, hästen var glad men fick snöstyltor :down: Hittade lite torr tacos så nu har jag fått lunch. Klockan två börjar mitt pass i tvättstugan.

:arghh: jag velade om jag skulle åka på föreläsningen men gjorde det och det visade sig bli den sämsta föreläsning jag någonsin varit på. 35 min svammel, hoppande från och tillbaka i det som var intressant och sen 40 min om förskoleelever.:banghead: Hälften flydde, min uppfostran tvingade mig att sitta kvar...:meh:

Jag hade dragit :D

Jag med! Häromveckan gick jag till en serie föreläsningar (eller, det gjorde jag inte. Jag gick dit men lyssnade inte :angel:) och på lunchen, så stal jag mat som var till de som föreläste.

Tough luck liksom, jag är snabb som vinden (och tycker det är onödigt att man köper mat som hade räckt till alla som var där, runt 100 personer, och bara ger det till typ 10 :banghead:).

:arghh: jag velade om jag skulle åka på föreläsningen men gjorde det och det visade sig bli den sämsta föreläsning jag någonsin varit på. 35 min svammel, hoppande från och tillbaka i det som var intressant och sen 40 min om förskoleelever.:banghead: Hälften flydde, min uppfostran tvingade mig att sitta kvar...:meh:
Jag är också en såndär uppfostrad jävel som inte går trots en dålig föreläsning :meh: Vi hade en lärare förra hösten (jag tog examen i våras så skönt att slippa sånt nu :p ) som var "effektiviserings-proffs", hon jobbade med effektivisering av företag, inköpsprocesser osv. Jag har aldrig vart med om en sämre föreläsare! Vi var så fruktansvärt oeffektiva så det var sanslöst. Och så frågar hon oss varför 80 % av klassen försvann efter lunch... Vi hade henne i 3 dagar tror jag... Redan efter första dagen minskade deltagandet väldigt mycket. Dag 3, börjar hon dagen med prov. Och sen FORTSATTE hon föreläsa efter provet :banghead::banghead::banghead: Jag tror vi var 4 st kvar sista dagen, och tillslut tror jag att jag gick med.. Jag ägnade typ en hel dag åt att spela/bygga pussel i min dator, så intressant var det :meh:

Sitter i telefonkö till kommunal, andas....löst lite saker om än tillfälligt. Den jobbiga tillfälligt inhyrda gästen i stallet har åkt hem för dagen så nu kan jag gå ut och pussa hästmule i lugn och ro utan att höra en jävla massa tjat om allt mellan himmel och jord av en extremt trångsynt och oempatiskt människa.

Jag är urusel på att vara sjuk. Asgnällig, orkar inget.

Ska skriva två fakturor på drygt 100.000 tillsammans men orkar inte släpa mig ur sängen.

Jag är urusel på att vara sjuk. Asgnällig, orkar inget.

Ska skriva två fakturor på drygt 100.000 tillsammans men orkar inte släpa mig ur sängen.

Nä det blev en faktura. Andra bolaget har ingen f-skatt sedan slutet på augusti och någon har lämnat in en konkursansökan i början av november.

Känd kund men hädanefter kollar jag även dessa innan de får börja köpa våra tjänster :mad:

ligger på soffan och har så tråkigt. Tog ett jättedumt beslut att passa en kompis hus direkt efter dreamhack,har spenderat 4 dar med massa underbara människor och sen åkt direkt ut på landet där jag ä helt ensam och inte har körkort så jag kan ta mig någonstans. Jag är helt enkelt post-DH deppig, men det går nog över snart..
Dessutom är jag sjuk..

ligger på soffan och har så tråkigt. Tog ett jättedumt beslut att passa en kompis hus direkt efter dreamhack,har spenderat 4 dar med massa underbara människor och sen åkt direkt ut på landet där jag ä helt ensam och inte har körkort så jag kan ta mig någonstans. Jag är helt enkelt post-DH deppig, men det går nog över snart..
Dessutom är jag sjuk..
Åh, tomheten efter ett lan... Du är inte sugen på att komma upp till Birdie? ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 382
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar