Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag velade om jag skulle åka på föreläsningen men gjorde det och det visade sig bli den sämsta föreläsning jag någonsin varit på. 35 min svammel, hoppande från och tillbaka i det som var intressant och sen 40 min om förskoleelever. Hälften flydde, min uppfostran tvingade mig att sitta kvar...
Jag hade dragit
Jag är också en såndär uppfostrad jävel som inte går trots en dålig föreläsning Vi hade en lärare förra hösten (jag tog examen i våras så skönt att slippa sånt nu ) som var "effektiviserings-proffs", hon jobbade med effektivisering av företag, inköpsprocesser osv. Jag har aldrig vart med om en sämre föreläsare! Vi var så fruktansvärt oeffektiva så det var sanslöst. Och så frågar hon oss varför 80 % av klassen försvann efter lunch... Vi hade henne i 3 dagar tror jag... Redan efter första dagen minskade deltagandet väldigt mycket. Dag 3, börjar hon dagen med prov. Och sen FORTSATTE hon föreläsa efter provet Jag tror vi var 4 st kvar sista dagen, och tillslut tror jag att jag gick med.. Jag ägnade typ en hel dag åt att spela/bygga pussel i min dator, så intressant var detjag velade om jag skulle åka på föreläsningen men gjorde det och det visade sig bli den sämsta föreläsning jag någonsin varit på. 35 min svammel, hoppande från och tillbaka i det som var intressant och sen 40 min om förskoleelever. Hälften flydde, min uppfostran tvingade mig att sitta kvar...
Jag har fått en tid för tatuering i Falun på fredag
Jag är urusel på att vara sjuk. Asgnällig, orkar inget.
Ska skriva två fakturor på drygt 100.000 tillsammans men orkar inte släpa mig ur sängen.
Åh, tomheten efter ett lan... Du är inte sugen på att komma upp till Birdie?ligger på soffan och har så tråkigt. Tog ett jättedumt beslut att passa en kompis hus direkt efter dreamhack,har spenderat 4 dar med massa underbara människor och sen åkt direkt ut på landet där jag ä helt ensam och inte har körkort så jag kan ta mig någonstans. Jag är helt enkelt post-DH deppig, men det går nog över snart..
Dessutom är jag sjuk..
Nej Anna på Soulworks Tattoo ParlourJocke?
Tveksamt iom att jag mest åker för att kolla esport(ffa dota) och hänga med vänner som jag inte träffar annars, men omöjligt är det inteÅh, tomheten efter ett lan... Du är inte sugen på att komma upp till Birdie?