Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast nu har jag läst på, enligt Wikipedia (:angel: Fast referenser genom hela texten som verkar ok) så är skyddet mot lungtuberkulos (som är den vanligaste formen som drabbar vuxna) väldigt varierande och ligger mellan 0-80%.

Sitter på bussen till jobbet. Fick bli en lite senare buss eftersom jag missade den första. Kommer bara lite försent till jobbet

Frukosten intagen. Nu då? :confused: Jag är liksom inte van att vara vaken så här tidigt... Eller jo vaken, men inte att jag sovit och vaknat den här tiden.

Jag har stigit upp kl 6 två dar i rad. :eek: Är jag sjuk? :nailbiting:
Ser Nyhetsmorgon. Skickade in en fråga igår, få se om den kommer med. Ska vara inslag om depression, med tittarfrågor. Tror ju inte de tar med den eftersom att den är lite komplicerad.

Kollar på mina rastlösa katter, de vill ut.Katter som inte får gå ut som dom vill när de är vana är rätt hopplösa :banghead::banghead:

Bara dricka upp mitt the, sen göra i ordning barn för att kunna åka in och vaccinera katterna. 12 åringen ska bli mutad med kakor och godis så han är hemma med 3 åringen. Känns som om det räcker med att ta med minstingen på 9 månader och två katttransporter :grin::angel:

Försöker vakna. Bilen som ska besiktigas idag är nästan tom på diesel. Det är inte ok för jag måste tanka med egna pengar :mad:

Gäsp! Tvingad att vända rätt på dygnet igen och sov (naturligtvis) som en kratta i natt. Lång dag i skolan idag också men jag behöver komma igång. Fixar inte fem dagars oplanerad "ledighet".

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 382
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17