Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gav efter för basiluskerna och ringde jobbet och ylade att jag är sjuuuk:arghh: lite ångest men hanterbart. Första sjukdagen sen 2012 :nailbiting:

Dtömt bizarra saker.
Bland annat skulle jag och @athena_arabians sköta om en gigantisk svart puma med sår på nosen. jag blev lite stressad bara för jag skulle skjuta den med bedövningspil med en magnum revolver och jag är inte van att skjuta :mad: och gjorde så klart fel så den klickade. Tur det var en snäll puma eftersom vi var inne hos den.
Men det var massa råttor på toaletten intill vilket var mindre kul eftersom toalettstolen var felmonterad? puman gillade inte råttor och kunde bli aggressiv pga dem så det var viktigt att söva den snabbt. @athena_arabians kunde skjuta men jag skulle göra det. så tjatadenhon om att jag inte fick göra fel :rage:
Tycker hon kunde sljutit själv faktiskt :mad::rage::D

@Angua: Men du skulle väl lära dig!

:rofl: :rofl: :rofl:

Min panter (inte helt svart) ligger inborrad i mitt duntäcke. Smart av henne men jag måste ju tjäna in lite pengar (bla till kattmat :meh:) så jag är uppe och fryser (samt eldar men kylan har slagit in något gräsligt inatt).

Det är kallt ute men nu är det bara att svida om för en ridtur. I eftermiddag ska jag till kiropraktorn, det behövs då jag börjar få huvudvärk igen. Några kotor i nacken tycker inte om att rätta in sig i ledet så de behöver lite hjälp då och då.

Dtömt bizarra saker.
Bland annat skulle jag och @athena_arabians sköta om en gigantisk svart puma med sår på nosen. jag blev lite stressad bara för jag skulle skjuta den med bedövningspil med en magnum revolver och jag är inte van att skjuta :mad: och gjorde så klart fel så den klickade. Tur det var en snäll puma eftersom vi var inne hos den.
Men det var massa råttor på toaletten intill vilket var mindre kul eftersom toalettstolen var felmonterad? puman gillade inte råttor och kunde bli aggressiv pga dem så det var viktigt att söva den snabbt. @athena_arabians kunde skjuta men jag skulle göra det. så tjatadenhon om att jag inte fick göra fel :rage:
Tycker hon kunde sljutit själv faktiskt :mad::rage::D
:rofl: :rofl: :rofl:

Låter livsfarligt att vara inblandad i dina drömmar :D

Jag vill ha mer kaffe :)

Är på jobbet igen, tänkte vara här i fler än fyra timmar :up:

Just nu kör jag stenhårt på att skicka emails, sen tänkte jag kolla på lite kod jag behöver ändra.

Förresten känner jag mig gladare generellt, kan det ha varit p pillren snarare än all stress (inte för att det blev bättre med all stress)? Har egentligen känt mig nere eller känt ingenting sen typ April, började med dem i Mars och slutade ta dem för typ tre veckor sedan eftersom de inte funkar (får ju mens när som helst helt plötsligt :banghead:).

Så himlans skönt det var att sova i sin egna säng :heart Tvättar om gårdagens maskin då de luktade apa. Trodde först jag "fantiserade" men frågade mamma när hon kom hit om hon kände en speciell lukt vilket hon gjorde varpå jag gav henne den rentvättade tvätten och hon rynkade på näsan. Rengjorde filtret igår men var försent för att starta en maskin då så hoppas det bara var det..återstår att se inom en snar framtid.. :cool:

Jag vill ha mer kaffe :)

Är på jobbet igen, tänkte vara här i fler än fyra timmar :up:

Just nu kör jag stenhårt på att skicka emails, sen tänkte jag kolla på lite kod jag behöver ändra.

Förresten känner jag mig gladare generellt, kan det ha varit p pillren snarare än all stress (inte för att det blev bättre med all stress)? Har egentligen känt mig nere eller känt ingenting sen typ April, började med dem i Mars och slutade ta dem för typ tre veckor sedan eftersom de inte funkar (får ju mens när som helst helt plötsligt :banghead:).

Inte uteslutet. Jag tror mycket av mitt dåliga psykiska mående kan ha berott på p-pillren jag käkade (länge, jag tror jag började vid 22 och slutade när jag var en bra bit över 30). Jag har inte sådana där riktigt djupa dalar längre som jag hade då.

Just nu är jag i skolan och försöker förklara varför vi är olika, vad personlighet är osv :banghead:
Det är intressant med psykologi det är intressant med psykologi det är intressant med psykologi

Inte uteslutet. Jag tror mycket av mitt dåliga psykiska mående kan ha berott på p-pillren jag käkade (länge, jag tror jag började vid 22 och slutade när jag var en bra bit över 30). Jag har inte sådana där riktigt djupa dalar längre som jag hade då.
Samma här. Så här i backspegeln mådde jag skit när jag åt p-piller (min telefon vill säga pupiller, men det känns lite svårätet :laugh: ).

Ja det här har varit tillbaka i stadie "mår som när jag var 17" typ. Jag hade varit utan piller i hela sju år eftersom de föregående gav mig svampinfektioner varje månad, sjukvårdens respons var att ge mig värre och värre mediciner eftersom det blev svårare att bli av med varje år :crazy: Infektionerna slutade när jag slutade med pillerna, jag tycker det är märkligt att sjukvården inte inser sambandet själva utan bara behandlar symptom :(

Nu började jag med yaz för att försöka bli av med akne som bara blir värre med åren, men jag har nog hellre det än att må så här konstant. Men nu ger jag nog upp med att få bot för aknen måste jag säga, känns som att inget funkar :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 685
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 382
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 214
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar