Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dtömt bizarra saker.
Bland annat skulle jag och @athena_arabians sköta om en gigantisk svart puma med sår på nosen. jag blev lite stressad bara för jag skulle skjuta den med bedövningspil med en magnum revolver och jag är inte van att skjuta och gjorde så klart fel så den klickade. Tur det var en snäll puma eftersom vi var inne hos den.
Men det var massa råttor på toaletten intill vilket var mindre kul eftersom toalettstolen var felmonterad? puman gillade inte råttor och kunde bli aggressiv pga dem så det var viktigt att söva den snabbt. @athena_arabians kunde skjuta men jag skulle göra det. så tjatadenhon om att jag inte fick göra fel
Tycker hon kunde sljutit själv faktiskt
Låter livsfarligt att vara inblandad i dina drömmar
Jag vill ha mer kaffe
Är på jobbet igen, tänkte vara här i fler än fyra timmar
Just nu kör jag stenhårt på att skicka emails, sen tänkte jag kolla på lite kod jag behöver ändra.
Förresten känner jag mig gladare generellt, kan det ha varit p pillren snarare än all stress (inte för att det blev bättre med all stress)? Har egentligen känt mig nere eller känt ingenting sen typ April, började med dem i Mars och slutade ta dem för typ tre veckor sedan eftersom de inte funkar (får ju mens när som helst helt plötsligt ).
Samma här. Så här i backspegeln mådde jag skit när jag åt p-piller (min telefon vill säga pupiller, men det känns lite svårätet ).Inte uteslutet. Jag tror mycket av mitt dåliga psykiska mående kan ha berott på p-pillren jag käkade (länge, jag tror jag började vid 22 och slutade när jag var en bra bit över 30). Jag har inte sådana där riktigt djupa dalar längre som jag hade då.
Inte uteslutet. Jag tror mycket av mitt dåliga psykiska mående kan ha berott på p-pillren jag käkade (länge, jag tror jag började vid 22 och slutade när jag var en bra bit över 30). Jag har inte sådana där riktigt djupa dalar längre som jag hade då.