Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vår tipp har inte öppet vid halv ett i natt tyvärr
Inte ett dugg. Men det finns inte så mkt att göra åt det just nu...
Help?
Jag har hittat två annonser med jobb som låter intressanta. Samma tjänst, samma kedja som anställer men två olika arbetsplatser. Ansökan ska ske via deras hemsida, säkert något irriterande formulär som ska fyllas i..
Men det jag funderar på: Ska jag skriva en ansökan och skicka den en gång till varje annons? Ska jag skriva två olika ansökningar? Om jag bara kör på en ansökan, ska jag skriva med att jag söker på andra stället också? Jag tänker mig att det låter som om jag söker alla jobb som finns om jag skickar precis samma text två gånger till samma kedja. Tänker att det blir tokigt hur jag än gör om det skulle vara samma person som läser båda ansökningarna... Men ja, jag skulle trivas med jobbet och har möjlighet att jobba på båda orterna.
Jo, det ska jag.. Men ska jag skicka precis samma ansökan till båda ställena trots att det kanske är samma person som läser ansökningarna? Eller olika? Vill inte framstå som att jag skriver en ansökan och skickar till en miljard ställen, men samtidigt är det ju precis likadana tjänster på de olika orterna, så det som är en bra ansökan till ena stället lär ju vara bra till det andra också...Sök båda.
Jo, det ska jag.. Men ska jag skicka precis samma ansökan till båda ställena trots att det kanske är samma person som läser ansökningarna? Eller olika? Vill inte framstå som att jag skriver en ansökan och skickar till en miljard ställen, men samtidigt är det ju precis likadana tjänster på de olika orterna, så det som är en bra ansökan till ena stället lär ju vara bra till det andra också...
Jag gör nog så. Det låter mest logiskt när du skriver det utan allt mitt svammel i samma inläggSkicka lika, och skriv i ansökan att du är intresserad av bägge tjänsterna.
Jag har 3 leveranser på gång(??) med samma leverantörJag har köpt en cerise hushållsvåg ljusslinga, julstjärna och lite till. De skickas med Postnord
Inte jag heller.Kan inte sova
Även jag räcker upp handenInte jag heller.
Jag kan inte heller sova...Även jag räcker upp handen
Jösses,vi är en hel hög som är vakna,ska vi bilda en klubb ?
Jag är ett hostande slemmonster. Hostar upp torra klumpar och har uppenbarligen hela luftrören fulla.
Och ovanpå det dimper det ner en kallelse till provtagning enligt smittskyddslagen. Någon i in omgivning har tuberkulos.
Sannolikt en elev.
Men känns lagom muntert. Och lite hypokondrisk blir man Även om jag vet att som vacinerad så är sannolikheten att jag har det mikroskopisk.
Fast vaccinet funkar enbart till 50% och det är också "strain" specifikt så kommer personen som har det från ett annat område än Norra Europa så hjälper det inte ändå.